TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, January 14, 2011

ShaBu ShaBU..apa tu??

shabu shabu...
tau tak apa tu???

cuba teka...!!!
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
ramai yang jawab...
nama restoran jepun???
sejenis makanan dari negara jepun???

jika itu yang anda fikir...
yes!!!!
tepat!!!
memang tepat....!!!




tapi....
aku bukan nak cakap pasal restoran jepun ni..
mahupon nak bercerita tentang kesedapan makanan kat restoran ni...

pasal aku pon tak pernah makan....
macam mana nak cerita kan...
kang reka2 cerita kang...
aku kena balik...

aku just nak bagitau...
aku baru beli komik baru...

tadda!!!!
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


best!!!
lawak smpai ketawa berbunyi...
kih3..

erk...
betul lah kan..
ketawa memang lah berbunyi...
kalau tak..
tu namanya tersengih..
atau pon senyum...
hehehe...

hari ini hari jumaat...
jadi kelas terakhir agak membosankan...
jadi melayani komik feberet aku...


erk...
sapa kat tepi tu???

eh..
time ni lecturer kuar..
ada hal..
bukan dia tengah mengajar aku layan buku ni..
hehehe..

p/s : kepada bakal student aku..
jgn ikot cikgu Nanad yer...
hehehe..


1 comments:

N I A said...

huhuhu,.nie kene beritahu Tuan Hj nie,..hehehe,....tak pon kak BB,...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...