TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, January 4, 2011

SEngaL ZoNe : Masuk Bloglist awak!


yerp!!
kali ni nak join segmen SENGAL ZONE pulak..
aku nak masuk bloglist dia...
hehehe...

kome2 yang nak join same pon jom!!!
klik banner atas yer...
tarikh tutup pukul 4 petang..
bertarikh 4 januari 2011..

tak payah follow pon xpe..
tapi better follow lah kan..
senang nak tau perkembangan Sengal Zone ni...
aku memang lama dah follow..
segmen sebelum ni pon penah join...
x payah tag sape2 pon xpe..
tapi aku menjemput kome sume join sama...
cepat2!!!

okay2!!
mahu mula jawab soalan sengal...
hehehe...

soalan 1 : kenapa aku nak masuk bloglist sengal zone??

sebab aku nak dia baca entry aku tiap kali aku update...
hahahha!!!
pasal entry aku pon sengal2 jugak...
hehehhe...

soalan 2 : sudi x aku bekerjasama dengan sengal zone di lain masa...??

opkos!!!
saya sudi membantu...
insyaAllah...
hehehhe...

soalan 3 : pandangan aku tentang Sengal Zone??

okay2!!
nak jawapan jujur kan3???
saya memang seorang yang jujur...
hahhaha!!!
suka blog ni..
sebab sengal2...
macam aku..
huhuhu...

segmen pon sengak2 jugak..!
suka!!
baru2 ni aku join segmen "aku masih single"
hahah!!
kedengaran agak sengal..
sebab macam agen cari jodoh pulak Sengal zone nih..
hahah!!
tapi xpe..
aku suke...!!!!
hehehhe...

okay!!!
siap dah!!!
sila2 jenguk yer...
dapat masuk bloglist lagi suke!!!
hehehhe...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...