TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, January 20, 2011

BLoG akU buKan PriVasi Lagi

join lagi..
kali ni sticky post pulak..
anjuran Mr Shofei


yang nak join klik banner atas yer..

senang je...
hanya perlu discribe tentang blog anda..

okay!!!
aku nak stat berleter...

blog aku ni di 'launch' pada 31 oktober 2010..
eceh!!
Launch gitu...

cerita tentang keliling aku..
yang kelakar,menarik,pelik, unik...
dan Membahagiakan...

ups!!!
maksud aku bukan entry pasal cinta2 dan jiwang2...

rajin join contest dan GA..Segmen..dan yang best2 lah!!!

bercerita dari jiwa...
dan bukan seorang COPY CAT!!!

BLOG aku berjiwa PERIANG!!!
eh!!
yeke???
hehehe....


okay!!!
mahu tag orang..
aku tag..
*ziza*
*saleha*
*Danial*


tarikh tutup 5 february tau!!
yang tak ditag pon aku perintah kome join!!
hehehe..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...