TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, January 13, 2011

ComeLnyA seLuaR daLam Awak!!

maaf!!
entry agak lucah...


bagi 13 tahun ke bawah sila tutup mata...


untuk 15 tahun kebawah...
boleh curi2 tengok...

bagi yang agak tua...
bajet korang dah dewasa ar??


leh tengok...
hahaha...
sudah sedia???

sila scroll tikus ke bawah...
::
::
::
::
::
::
::




::
::
::
::
::
::
::







::
::
::
::
::
::


cumel kan3???
untuk para jejaka dan gadis di Malaysia...
jangan tiru yer fesyen jarang2 macam ni...
malu kot...


6 comments:

suka cartoon said...

ala..sekarang banyak fesyen macam nie..pakai bertutup baju kurung,..tapi nampak bra..leh tak..huhuhu..

V!0L3t BLU3 said...

sure x tru..
haha..
*glak guling2*

ajida said...

kalau kat mesia skang ni..tak mustahil kot..hehe

ZWAN SABRI said...

HAHA..
fesyen ni dah popular la.. ;)

NadiRah said...

tau..banyak dah orang malaysia buat macam ni...eh,x banyak lah...
masih ramai lagi rakyat malaysia yg tau adab timur..
hehe...
kalau macam ni..isk3...
malu kot...!

Dunia Mayaku said...

kita yg tengok malu...diorang biasa2 jer kot,no feeling..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...