TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, January 24, 2011

AkU daN aTok!!

assalamualaikum....
atok!!!!
oh atok!!!

join contest lagi...


ajuran dari petuakitasemua..
ala..atok yang top nih..
rajin memberi petua2 yang menarik...

untuk join contest ni...
kena tulis esei...
panjang esei tak lebih 100 patah perkataan yer...

okay!!!
cucu mahu start....
bismillah...

< saya ada atok!!! atok saya ada dua..
satu belah emak, dan lagi satu belah ayah...
tapi saya tak pernah jumpa mereka...
sebab sebelum lahir atok sebelah ayah dah meninggal...
tak pernah tengok muka pon...
gambar pon tak ada...
sebab dulu2 kamera hanya orang giler kaya aje ade kot...

atok sebelah emak pun dah meninggal...
tapi saya sempat jumpe...
tapi ketika berumur 2 tahun...
ingatan pon macam ada tak ada...
tapi masih ingat lagi..
saya, abg, mak dan ayah naik sampan nak ke rumah atok..

zaman dulu hanya ada sampan untuk menyeberangi sungai...
jalan masih teruk waktu tu...
atok saya ada bela monyet...
monyet tu tolong petik buah kelapa...

itu je kenangan yang saya ingat pasal atok...
mood, sedih sangat...
down!!!
tapi tak kire..
nak jugak join contest nih..
hehehe...<

entry atok yang aku suke..
hehehe...

masa untuk tag pulak...
nak tag
SALEHA
LOVECOKELAT
DANIAL

yang lain pon boleh..
nak join??
klik banner atok tu...


6 comments:

AiMaN said...

mekasih join contest..hihihi..
da taw kn ble tarikh n waktu undian?

niesz said...

gud luck yer..:)

NadiRah said...

aiman : sama2..
tau dah...tapi kamu selalulah ingat2kan yer...hehe

niesz: thnks... =)

kay_are said...

macam2 cntest ade sekarang ni ye.. gud luck ye =)

iszieylyanziy said...

goodluck dear :)

NadiRah said...

kay are : aah..sonok join2 ni..

isziey : huk3...
esei pape tah kot...huk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...