TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, January 2, 2011

IPTA, IPTS dan Sekolah bermula.. pasti bosan!!


hyppe!!!
ups!!
jangan salah sangka...
aku x kata pon kembali belajar itu bosan..
tapi aku cuma risau..

aku risau dunia blogger ni manjadi muram...
sebab kebanyakan blogger terdiri daripada golongan pelajar..
pasti sibuk dengan aktiviti harian..
dan kuranglah aktiviti mengupdate..

macam sekarang kan tengah cuti...
kalau boleh setiap jam nak update ye tak...
tapi nanti mungkin jadi seminggu sekali je update...

tak nak!!!
aku nak macam time cuti...
asyik2 ade segmen dan contest...
aku suka!!!
sebab nanti dapat hadiah!!!
hehehehe....

eleh..
cakap orang je kan..
aku nanti macam mana pulak..
aku rasa mesti kurang jugak mengupdate...
sebab kelas full...
pagi sampai petang..
kalau nak update pon pada waktu malam..
itu pon kalau tak penat...


itu belum lagi dikacau oleh kawan2...
nak melayan cerita2 roomate sekali...
mungkin waktu bersama MR blog aku ni terhad...

okay!!!
harini pulang ke JB..
hope balik sana still dapat selalu update...


p/s : sem baru bermula..
semakin berdebar..
sebab banyak kelas amali...
huk3


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...