TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, January 26, 2011

biLa CikGu NadiRah FirsT tiMe dEcO CakE...erk..!!!

assalamualaikum murid2...
hari ini kita akan belajar cara2 untuk deco cake yer...
bahan2nya seperti berikut...

sponge cake...
gula icing...
pewarna..
bunga hiasan..
dan apa2 lah...
ikut kretiviti masing2 yer...

kome2 nak tgk tak cikgu NadiRah DEco cake???
ha!!!!
1st sekali...
mesti kome2 nak cakap mesti cantik giler cikgu Nadirah deco..
kan3????

okay2!!!!!
ni gambar2 cake yang berjaya aku dan kawan2 lain2 buat....

layan kejap...
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
1

2

3

4

5

6

7

8

9

yang ni aku tak paham apsal tunggang langgang gmbarnyer..

10

11

12

ha!!!
ni lagi satu...
ish3!!!

okay!!!
dah tengok sume gambar2 cake yang kami deco kan3???

ha???
tak cantik???
siapa yang berani2 cakap dalam hati tu???

hehhee...
1st time kot..
gigil2 lagi...

so, bagitau yang mana paling cantik dan teka...
yang mana aku sendiri deco???
hahahaha!!!

komen dekat bawah yer...
tenkiu..
lup uolls....
heheeh...


10 comments:

tieha ismail said...

waaa cantik...wa da lame x mamam kek ni...tgk pic je pon jadi la...

NadiRah said...

tieha : memang sedap..
nad baru je makan..hehe..
nad makankan utk tiha sekali yer..heheh

diana said...

tak cantik...
tapi
sangat comel.. :)

N I A said...

hahaha,..i like fina n kak adda,..tp smu ok,.nice n comey
..smg kte leh wat yg terbaik tok demo kpd student kte kelak,.insyaAllah,...

NadiRah said...

diana : hehe..thnks..memang cumel2 sumer..hik3

NadiRah said...

zati : yup!! fina punya comey..
zati n kak izan pon..
hehe..nnt x leh gigil dah... =)

yad'z said...

ok lah tu... sweet... :)

NadiRah said...

yadz : hehe...kek sume memang manis pon..hik3...
thnks puji...kih3

.::: Princess MOMOY :::. said...

sedapnya
tapi suka yang bercoklat jer
yang berkaler2 tak lalu plak nak makan
haha...
Beza Antara HARIMAU MALAYA Dengan HARIMAU MALAYSIA

NadiRah said...

warna2 pon, rasanya sama jer...
bukan pink, jadi perisa strwbery pon...huk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...