TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, April 8, 2011

CHEF NADIRAH BAKAL MUNCUL DI BLOG ITIK

Assalamualaikum..
siapa Chef Nadirah??
pandai ke dia masak?
Chef ke beliau??


mana Nad??
teka2..
hehehe...

erk...
Nad bukan seorang chef..
tapi hanya nak kongsi resepi dengan anda semua..
bukan nak menyebok buat entry resipi
konon-konon nak tiru CMG dari Dapur Tanpa Sempadan tu..

tapi Nad nak kongsi resipi saja..
ilmu yang Nad belajar dekat UTM itu nak dikongsi bersama dengan anda semua..

boleh kan3??

p/s: pak cik mat, boleh kan3??
hihihihi..


14 comments:

Fizalinolie said...

Nad yang pakai topi tu ha... hehehe, Wah! tak sabar ni menunggu resepi di blog cik itik.. Heee

NadiRah said...

fiza: ahaha..
npe teka nad yg pakai topi tu??
tau ek nad yg pendek??
wahaha!!!

Sunah Mohammad said...

ahahahahahahahahah! akak tau yang mana!!! yang tuuuuuu...tetttttt!

Pai said...

pergh cifu!!

NadiRah said...

kak sunah: yg comel tu kn3??
haha~

NadiRah said...

pai: erk..jgn pnggil aku sifu ar!!!!
wargghhh!!!

JUNKO-EL-HIDA said...

Saper bergaya paling baik dalam gambar tue,dia la tuan punyer blog..Sebelah tue gaya biasa sebab numpang jer..hihihi..Nadh..Blueberry cheese cake 1!..hahahaha

cik pulau said...

cik pulau tau.. cik pulau tau.
kalau menang teka dapat ape neh?
lalala~

NadiRah said...

junko: ahahah..
mintak kat pakcik mat..hihi

NadiRah said...

cik pulau: kalau dpt teka, dpt topup seringgit..hak3

...love cokelatcake... said...

ooik,,,knp kau masuk aku dlm ni..caitt..

NadiRah said...

lovecokelat:ehehehe..
cumel lah..
tu masokkan gmbor ko..
hiihih

Farhana Jafri said...

amboi3.. comeiny chef!! klau cmni nk kongsi resepi bnyak2 pon xpe!! hehehe

jemput singgah ANASAURUS :)

NadiRah said...

farhana: ehehe..
susah2 jer puji nad comel..
hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...