TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, April 25, 2011

FACIAL TREATMENT: RELEASE TENSION SEBELUM EXAM

salam semua..
wahhh!!!
sape yang pergi facial tu??
teruk sangat ke muka dia sampai berfacial2 bagai..

okay!!!
Nad orangnya..
huhuhu..

semalam teman roomate pergi Felissa dekat Tmn U..
berdekatan NIKE FACTORY tu..
ala, dekat belakang nasi ayam penyet BIBIK tu..
kalau tak tahu takpe lah.. T_T

lepas tu rasa2 macam nak memanjakan kulit muka pulak..
nad pon ambik lah nak buat facial..
sebab muka nih dah macam apa jer..
dah lah sem ni banyak duduk bengkel welding..
muka pon dah teruk kena bahang panas..
hitam2 dah..



bukan gambar nad..
tapi roomate nad..
hehehe..

masa nak kena belai2 muka tu..
uhh!!!
bestnya..
nak tertido dibuatnya..

tapi!!!
masa nak buang bintik hitam kat hidung tu..
adoi!!!!
sakit..
mengalir air mata..
hahaha..
tapi tahan jer..
akak tu tak tahu air mata dah ngalir..
sebab mata tutup dengan kapas basah..

AUWWW!!!
nad bersuara..
itu sebab dah tak tahan sangat..
akak tu pon stop kejap..
hehehe..

dalam 40minit kot facial..
best..
nak lagi..
tapi duit tak de dah..
huhu..

dulu muka macam ni..


sekarang jadi macam ni..


seyes..
wahahha!!!

p/s: kalau percaya sila komen..


17 comments:

syanabel said...

after facial mesti bengkak2..tapi lepas dua tiga hari ok balik.. yg best jerawat tak tumbuh pun [itu pun kalau org yg cungkil jerawat tu pandai mencungkil lah..hehe]

best buat facial, tapi sbb duit takde, terpaksa lah batalkan niat nak berfacial sebulan sekali =(

NadiRah said...

syanabel: nad buat pon setahun sekali je kak..rm 25 jer..dpt discount..kalau biasa rm50..

IQ = Iez Qis said...

terbaik la facial nad nih~~ haddoi~

NadiRah said...

IQ: meh lah join same..hahah~

Ecah Ecot said...

muke x cun..xyah facial la..hehe (err..xde duet sebenonye,,sob3)

NadiRah said...

ecah: nad pon tak cun..lpas facil hambek..sebijik cam lisa tau!! haha~

Sang Perasan said...

tak mungkin akan jadi macam lisa!!! tak mungkin!!! tak mungkin!!!!

p/s: kat umah pon mak boleh facialkan!

mohd zhafri said...

hahaha...lisa suri rumah!!!!

NadiRah said...

sang perasan: hahah!! busuk kot yang mak bg tu..yurk!! awk je snggup...

NadiRah said...

zhafri: seyes jadi lisa..hak3

aLya maNip said...

puyOo..agak2 lau alya wat dia bg special discount x? cakap nad yg rekemenkan..hihihi

NadiRah said...

alya: dpt je..50% dy bg..hehhe

►AdamXis◄ said...

assalam...waaaaah lisa surihani...murah nya facial tuu...rezeki2

►AdamXis◄ said...

assalam...waaaaah lisa surihani...murah nya facial tuu...rezeki2

NadiRah said...

adamxis: ahahha...
jadi lisa tau..mst ramai yg nak ngorat nnt..lalala~

Sembang Kemas said...

jap2 nak tanya,bape hinggit buat facial?

NadiRah said...

sembang kemas: aritu nad pergi rm25..tp after discount..dy bg 50% diskaun..g ler jugak.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...