TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, April 5, 2011

RAHSIA KEJAYAAN JUARA SURVIVOR SUNAH BUDIKA

salam semua..
ohh!!!
entry survivor lagi??
yer!!
Nad sangat teruja dengan segmen tu..
sebab tu tak cemuih post pasal ni..
hehehe...

kome semua tahu kan cik pulau juara segmen SURVIVOR SUNAH BUDIKA kan??

hari ini..
Nad nak bongkarkan rahsia kemenangan beliau..
kome mesti tak puas hati nanti..
hahahhaha!!!!

kenapa Cik Pulau menang??
kenapa bukan budak lembab yang INI??
sebab SURVIVOR sangat berkait rapat dengan blogger cik pulau ni..

kenapa???

tengok nih!!





apa persamaan semua banner2 SURVIVOR ni..

tahu??
yang tak tahu meh Nad bagi tau..

SURVIVOR dibuat semuanya di pulau2 kan3??
patutlah Cik Pulau menang..
memang dah tempat dia..

tengok nih..
tempat tinggal cik pulau..


gambar konon2 cik pulau dekat pulau lah tu..
padahal dekat atas batu belah batu bertangkup...
hahahah...

mesti kome tak terpikior kan??
hahahah!!!!


7 comments:

cik pulau said...

adoiiiiiiii... Nad..
sabor jelah..
nak pecah perut cik pulau gelak ni haaa..
seyes tak pernah terpikir pun..
nak gelak lagi.. hahahaaha.. lawak2.
kiranya cik pulau mintak tolong orang2 kampung cik pulau la yer.. tu pasal la menang. tu maksud Nad yer..
saba jelah..

sambung lagi..
HAHAHAHAHAHAHAAHA

NadiRah said...

cik pulau: aah!!!
men tipu!!
nad x bawak itik2 pon!!
kih3

Sunah Mohammad said...

wahahahahahaha! jahattttt betul entri ni!!!

Nisa' Pasir Gudang said...

bisa berbisa...entry org tak dpt masuk hahaha..sabo nad sabo

gadis melayu said...

hahahaha.. x terpikir la plak kan.. hehehe..^_^

Khuzrin Kamarudin said...

hahaha,,

PReDicToR said...

lawak je...setuju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...