TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, April 29, 2011

BILA NAD BERINDU-RINDUAN

rindu itu adalah..
anugerah dari Allah...
insan yang berhati nurani..
punyai rasa rindu...


okay!!!
Nad berjiwa nurani kan..
sebab ada rasa rindu2 nih..
Nad rindu nak balik..
nak jumpa yang tersayang..
nak main2 dengan yang tersayang..
nak peluk cium yang tersayang...
nak carik pasal dengan yang tersayang..
nak bergurau senda dengan yang tersayang...

RINDU sangat2!!!!

rindu dekat budak nih!!!
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:






solat maghrib..
ada baca doa qunut yer 'Adani..
hahaha...


okay!!!
siap solat!!!

rindu dekat budak kecik nih!!
Nur 'Adani Kaisah
tak sabar nak dengar ayat baru dia..

akak nad cakap..
sekarang dia dah tanya pasal Allah..
"ibu, Allah tu sape?"

dan yang lawaknya..
akak nampak dia naik tangga sorang2 nak naik atas..
akak tanya..
"adani nak pergi mana nih???"
dia jawab...
"naik atas lah, apa lagi..."
tapi dia cakap nada lembut lah...

hadoi!!!!
sape lah yang ngajar dia ayat last tu??
ish3...

Achik tau 'Adani pon rindu achik kan3???

p/s: Mak!!! Ya rindu mak jugak!!!
hehehe...



3 comments:

IQ = Iez Qis said...

heheheh~ entry balas yer~~ comel la nama adani....~~ nad ni achik gak ek?? hehehe~~ same!!
adani tu adik ek?

NadiRah said...

'adani tu anak buah...
patotnya makcik..tp nak nmpk mude...
achik ar..ahahaha!

waN Mohd Salim said...

rindu kat adik ke ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...