TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, April 24, 2011

PENAMPAKAN HANTU JU-ON DI UTM SKUDAI

salam..
malam tadi nad ada cerita pasal port yang gelap, sunyi lagi seram dekat UTM Skudai kat SINI kan..

hari ini nad perasan ada gambar hantu kat Tasik Ilmu UTM Skudai pulak...
nak tengok??
erk...

tutup muka sikit..
kang bukak mata luas2 terkejot pulak kome...


nak tengok kan Ju-On tu??
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::





belom lagi..
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


seram kan3!!!!


mata JU-ON tu...
gambar diciplak di SINI..
ju-on ditemui semasa gathering UTM BLOGGER..


nak kenal dengan Ju-On?
cube tekan hidung dia kuat2..

p/s: kalau meremang bulu roma..
komen sini..
hihihi


9 comments:

AyuE SurihanyOt said...

hehe lawak2..=p

AZRUL AZMI said...

hahaha... lucunye....

NadiRah said...

ayu: dok komen ni sebab seram ek ju-on 2??hehehe

NadiRah said...

azrul: yeke lawak ni??cam saje2 gelak jer..hak3

zora said...

haahahaha..ingatkan hantu btol2 da tdi...:)

Hasrol Nizam said...

haha.. serammmmm

NadiRah said...

zora: hahhah!! kalau nak tgk hantu betol, g kat blog PeTaNge..hak3

NadiRah said...

hasrol: hehehhe~

Mr.SteAltH said...

hahaha. ngerinye, bila pulak ni. ini tidak adil! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...