TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, April 8, 2011

KAKAK KANDUNG JELES DENGAN BLOGGER SUNAH DAN CITARASA RINDUAN

Assalamualaikum..
salam 1 tube..
dan salam 1 malaysia..
hehehe..

nak cerita ni..
tadi Nad chat dengan akak dekat Fb..
lama dah tak gayut2 dengan dia..
nampak dia online..
nad pon start..

Nad: hye sayang..
Kak dila: iii..
Nad: buat apa??
Kak dila: akak jeles dengan akak2 dekat blog tu..
Nad: erk..alololo..
kak dila tetap yang paling ya sayang..


hehehe..
akak aku jeles lah dengan kak sunah dan kak ayu Citarasa Rinduan..
Nad rasa lebih2 lagi kak ayu..
sebab hari tu nad bagi bunga ros biru dekat kak ayu..
hihihi..

p/s: dah join blog..
semakin ramai akak Nad..
ahahha...


8 comments:

mungelily said...

sy pun jeles ;p

NadiRah said...

mungelily: alololo..
nad syg kamu jugak... =)

cik pulau said...

nak jeles jugak boley.. lalala~

psst ::eh itik kuning ni.. join jelah..
kan ada tulis kat bawah tu kalau sape2 nak join gi berenang menerusi banner tu..
nak tag banyak2 kali takut itik menguek kat pulau ni.. penat cik pulau nak berenang lari.. hahaha

NadiRah said...

cik pulau:
ahahhaa!!!
sedangkan survivor menang..
kompom lah hebat berenang kan..
hihihi

Sunah Mohammad said...

hahahahahaha! kesian dia...kimsalam kat kakak nad ye~

NadiRah said...

kak sunah: okay kak.. =)

Citarasa Rinduan said...

nad--
suruh yer kak dilla tu berblog..
mana tau..kamu serah bunga kat dia...sure dia suka...

PS: rindu nak jalan2 sini...seminggu bercuti cukuplah..nie BW sampai rasa nak pengsan..dari jam 3 pagi ko....hehehehe

NadiRah said...

kak ayu: ahaha..
nnt nad ajak dia join..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...