TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, April 11, 2011

AKHIRNYA UKM JATUH DITANGAN UTM!!! YES!!!

selepas balik dari beli makanan..
Budak Perasan post link dekat Nad..

Nad pon terjah..


hoyeahh!!!
UTM nombor 2..!!


UKM kalah!!
nombor 3 jer!!


kih3..
padan muka Budak Perasan..
selalu bangga sangat dengan UKM dia tu..

Sory yerk..
anda pon UKM..
hahhaha...

eh, sebenarnya semua IPTA,IPTS bagus..
ini entry balas dendam dekat Budak Perasan jer sebenarnya...

sumber : SINI

p/s: eh, nak study lah..
esok test Autocad!!!


8 comments:

Tasha said...

hellow2..... anybody there? I pun UKM okay~

UKM jatuh sekejap jer tu~ hehehehe....

apa2 pun...mana2 IPT dalam Malaysia ni mmng bagus. kalau tak, takkan orang luar pun study kat malaysia kan. selain murah la kan~

cik pulau said...

grrr.. kemain kamoo yer itik..
kutuk u cik pulau yer..
takpe takpe..
papepun.. cik pulau berbangga okey jadi warga UKM.. hahaha..
sape budak perasan tu??
adakah dia insan yang ditanya itu??

errr... bukan ea??? k larikkkk...
semput berenang balik ke pulau tau..^^,

Woofer Storm said...

lawak la kamu ni,suka skat kawan ea??heee apa pun thniah k..layan...
*betul,suma ipta/ipts baik je,cuma dari kita je malas nak stdy..eheeee

Miss Ran said...

bile budak u da bercerita..larikkkk

Ujang9897 said...

hehe...boleh pulak mcm tu..tp best gak..=)

mizz_faeeza said...

Ngee..u saye yg ke..err..1344??wtfish..???hehehe~nice info (=

✖kapan™✖ said...

hehe thanks buat source ;D

ukm corrupt sket buat masa ni..tgu aku keluar baru ukm up kot..xD

logorithm said...

Yesssss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...