TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Saturday, April 9, 2011

Pencalonan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan

Assalamualaikum..
dan salam 1 tube..

Blog Pilihan Malaysia

BPM ada menganjurkan Pencalonan Header Blog Lelaki dan Wanita Pilihan..

disini Nad nak suggestkan header yang Nad suka..

bagi lelaki..
si Ujang Kentut..

! Erti Kehidupan...


kenapa suka header ini??
sebab gambar ujang kentut macam muka terer jer bab teknologi ni kan..
siap pegang enset..
ala, enset je pon..
patutnya pegang ipad kak yana..
hihihi..

dan suka tulisan Blogger Boy kat tepi tu..
menunjukkan identiti seorang blogger..
walaupon tak berapa Boy dah..
hihihi..

untuk kategori wanita pulak..
Nad calonkan


Sunah Suka Sakura dot com

wiwiwiwiw~
comel kan3...
pinky2..
menunjukkan kewanitaan seorang blogger..
hehehe..

"Langit yang besar, berat ini pun Allah boleh jaga..
Takkan kamu yang kecil ini Allah akan biarkan.."

menunjukkan mesej yang baik..

suka3!!!

p/s: nak calonkan header yang anda suka..?
klik banner BPM kuat2!!!



4 comments:

Sunah Mohammad said...

ouhhhhhhhhhhhhhh~ awak rupenye..da jumpe sape calonkan...hahahaha~ terima kasih!

Ujang9897 said...

malu siot..haahahaha

NadiRah said...

kak sunah: erk...mana jumpe???
bak link tgk..huhu

NadiRah said...

ujang: hahahah!!
eleh! malu konon..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...