TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, March 31, 2011

ROMANTIKNYA ADY SOLEH!!!!! SERTA RAHSIA WARNA BUNGA ROS


Assalamualaikum...
jawab salam dulu..
baru sambung baca...
hehehe...

ehem3!!!

kome ada baca entry dari Mr Ady Soleh tak???
ala...
entry khas buat kekasih hati..
hihihi..

nad baca after habis kelas tadi..
entry simple..
tapi..
maksudnya amat mendalam..
warghhh!!!!

jom baca entry buat kak sunah tu..
tekan SINI kuat2..

sudah baca???
simple kan..

abg ady bagi kak sunah ros putih...


ha!!!!
nak tau tak apa maksud abg ady???

hehehehe...

nak tau???

tau tak rahsia bunga ros putih????

nak tau tak??

nad nak sambung nih..
hehehe...

rahsia di sebalik warna bunga ros..

Ros Merah
Si dia mencintaimu setulus hati..
dan mencintaimu selamanya..

Ros Kuning
Si dia mahu kamu menjadi sahabatnya atau ia menandakan perasaan cemburu kepadamu..

Ros Putih
Rasa cinta yang ada dalam dirinya adalah cinta sejati dan sesuci ros putih itu..

Ros Merah Jambu
Kamu adalah cinta pertama si dia dan ini menjadi rahsianya sejak sekian lama.
maknanya kamu menjadi idamannya selama ini..

sumber: SINI

ha!!!!
so, apa pendapat kome???

ce komen, ce komen...
lalalalala~

p/s: mintak ampun dan maaf buat abg ady dan kak sunah..
 erk..
lari 100m jap yer..



12 comments:

cacing said...

walaweh! romantik gilewwwww..... ahaksss... bunga ros coklat ada tak?

NadiRah said...

cacing: xde...
coklat cacing nak??
kih3

Nisa' Pasir Gudang said...

tapi kannn...ada satu drama wardina berlakon tu, bila lelaki nak tackle dia bawa bunga dia kata... orang ziarah org mati je bawa bunga. huhuhuhu cer ceghite

terbau nasi minyak dah ni hihihi

NadiRah said...

nisa: cite ape tu??
ce cite,ce cite..
hehehe..
tu kalau org barat yer ar..
mati bawak bunga..uhuk3

lyn_linna said...

patut bg cincin je..pinang terus..
hak hak tetiba..
lari gak la 200m lebih sket dri cik nadh..ekeke

NadiRah said...

lyn: ahahah..
betul2..nad dari pihak belah pompuan..berbesar hati jer...kih3

AdyBudika said...

hadoiiiiii

Sunah Mohammad said...

hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! erk..tibe2 nampak beliau....

NadiRah said...

ady: ampun!!!!
sob3

NadiRah said...

kak sunah: erk...
neves ke kak nmpak dia???
lalalala~

Citarasa Rinduan said...

nad, kak ayu jeles lah..
cepat nad..bagi kak ayu mawar putih jugak...

NadiRah said...

kak ayu: nad pasti akan berikan..
akak tunggu!!!! hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...