TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, March 10, 2011

BLOGGER MALAYA GIVEAWAY CONTEST!!!!

Assalamualaikum...
akhirnya..
sempat jugak aku meluangkan masa untuk menaip entry baru..
aku nak join GA Blogger Malaya nih!!!
dah lama terniat nak buat..
petang ni baru sempat..
sebab petang ni aku tak ade KO-Q..
or Kokurikulum lah senang cite..
hehehe..

eh,nak join GA lah!!
tadi tu SEKAPUR SIRIH..
hehehe..

blogger malaya, blogger malaya kontest, blogger malaya contest, kelab blogger malaya, group blogger malaya, logo blogger malaya, kontest blogger malaya, contest blogger malaya


ha!!!
dah siap aku lekat Banner BM gune gam UHU beli dekat kedai Rainbow Taman U tadi..

APA ITU BM??

Blogger Malaya nih sebenor2nya adalah..
tempat blogger ping entry baru..
kenal2 blogger lain..
men game...
cam cuhax buat aritu..

tempat nak carik pasal..
klik sini kalau nak baca tentang aku carik pasal dengan NUKE..
hehehe..

tanya2 tentang dunia blog..
macam aku buat selalu..
kih3..
dan selalunya yang tukang jawab memang admin kacak bergaya lagi sasa lah kan..
wahahha!!!

thanks sudi menjawab soalan2 aku yang kadang2 sangat mudah nak jawab..
tapi aku sengal sampai tak perasan bende tuh..
huhu..

sejak join Blogger Malaya nih..
aku pon mula terjebak dalam bidang sasterawan..
mula kenal dengan blogger2 sasterawan iaitu
 Wan dan jugak PCDT

best layan!
dorang bersajak..
aku bergurindam..
orang suruh pantun 4 kerat..
aku hanya mampu berpantun 2 kerat..
itu pon kedegaran agak janggal bunyi2annya
hahahha!!!

jadi...
aku hanya mampu 'LIKE' jer puisi2 mereka..
nak balas memang tak tau..
hehehe..

klik SINI untuk baca tentang balas2 puisi antara wan dan PCDT...

blogger2 sporting kat sini..
yang aku tag tu lah..

dulu mula2 aku join kelab ni..
aku just masuk page BM untuk ping entry baru..
tapi sekarang lebih suka masuk BM untuk kenal rapat dengan blogger2 lain..
dengan cara nyebok2 kat post orang..
hahaha!!!

takpe kot..
kome tak kisah kan3???
hehehe..

sebab tu aku suke BLOGGER MALAYA..
sebab ahlinya yang supporting!!!
huhuhu..

nak nad membebel dengan lebih panjang lebar tak???
tak yah ek??
okay2!!!
stop disini..

TEKAN banner kalau nak join jugak!!!

p/s: aku ambik masa 8 jam kot untuk buat entry nih..
kalau kome perasan,aku cakap kat atas "baru petang ni free"
tapi aku publish??
kol 12 pagi...hahahha..
ni semua gara2
sebab selalu dikacau dan mengacau dekat page BM..
hahahha!!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...