TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, March 20, 2011

MISI MENCARI HARTA KARUN - BARANGAN ANTIK

salam semua..
semalam penat dengan event dinner..
hari ni nak cari harta karun pulak..

barangan antik untuk dijadikan hiasan projek Nad nanti..
projek apa??
tunggu nad cerita nanti kay..

nak cari barang nih..


Tepak Sireh - Tamparuli, Sabah




rumah bakal diterjah..
rumah member2 johor..

kat umah Nad ada teko antik tu..
tapi takkan nak balik umah..
jauh...

nak pakai hari selasa..

siapa ada?
tolong bagi pinjam.....


9 comments:

Cik Yana said...

Cik Yana pernah tengok benda-benda ni kat atas Pasar Kedai Payang kat Terengganu. Hahaha~ teruja gile tengok haritu :)

Entry terkini: Olahragawan Negara bagi :)

NadiRah said...

cik yana: menarik kan..
nad dah dpt barang2 nad nak... =)

Citarasa Rinduan said...

nad--
kak dekat dgn kamu..
tapi masalahnya....di rumah nie tak ada benda2 nie..

kesiannya kamu

cuba kamu pinjam dgn cik mat.....?

NadiRah said...

kak ayu: nad dah dapat..
kalau nak g umah cik mat takut nnt lupe motip utama dtg umah..
kang nyimpang g makan jer...huhuhu

BIRD NEST DRINK said...

Salam..saya ada barangan lama yang nak jual...kalau awak berminat...awak boleh email saya di alamat..aroysss@yahoo.com...sekian...

Princess honey said...

sy ada brg antik untuk sirih dn kapur sirih

Princess honey said...

sy ada brg antik untuk sirih dn kapur sirih

Princess honey said...

sy ada brg antik untuk sirih dn kapur sirih

Princess honey said...

sy ada brg antik untuk sirih dn kapur sirih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...