TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, March 14, 2011

ENTRY CITARASA RINDUAN BUAT AKU BERTEKAD MAKAN SPIRULINA ELKEN!

Assalamualaikum..
tadi nad terbaca entry pasal kak ayu..
blogger citarasa rinduan yang top tu..

entry kak ayu ada story pasal pesakit breast cancer..
klik SINI untuk baca..

lepas nad baca..
nad baru percaya Spirulina Elken ni bagus..
sebelum ni memang ada je kat bilik nad ni..
mak bagi sebotol suruh habiskan..



dan tiap2 kali bergayut dengan mak..
mak mesti selit soalan ni..
"spirulina elken mak bagi tu dah habis?"
jawapan nad tetap sama..
"belum"
sebenarnya nad tak suka makan ubat..
rasa bersalah jugak bila mak tanya pasal nih..

baru2 ni..
cuti sem..
nad balik kampung..
mak tanya lagi..
"tak habis lagi ke spirulina??"

"belum.."

sebenarnya banyak lagi..
tapi mak beranggapan dah nak habis..
sebab nak dekat setahun kot mak bagi sebotol spirulina kat nad..

mak pon ambik sebotol lagi spirulina elken..
"nah, dirah bawak balik UTM.."

"okay.."
tu jer nad mampu cakap..
mula2 memang bertekad nak makan..
tak sampai hati..
mak dah berhabis duit untuk nad beli..
tapi asyik lupe je nak makan..

sampai lah malam ni..
kak ayu post pasal tu..
baru nad teringat..
dan terus capai pil tu then makan..

mak!!!
ya janji ya makan yer..

p/s: semoga nad dapat habiskan..
sekurang2nya 2 biji sehari pon jadilah..


6 comments:

Jeely jelly said...

member saye pun ade mkn gak.. dye ckp bagus.. pil tu leh thn mahalnye.. huhu

NadiRah said...

jelly: tu lah..
nad makan lah pasni..
sob3..sedih pulak sebab tak dengar cakap mak..

shahsyaz said...

x suke spirulina...

NadiRah said...

syaz: bagus!! utk kesihatan!
hheheheh

N I A said...

nad,...zati makan spirulina elken nie,..since form 2,...nenek n ibu bagi,...huhu,...tak dinafikan bagus,...kurang letih waktu study, n bertenaga la insyaAllah,...disebabkan harga yg agak mahal,...saya putus bekalan,.huhuhu,......
so you are lucky k,...say alhamdulillah,...(^^)....nasihat zati makan 3 kali at least sehari,..Islam menyarankan ganjil2 nie,...tol x,...hehehe
selamat menikmati khasiatnya,..insyaAllah

NadiRah said...

NIA: baik!!!
nad cuba ikot nasihat zati..
thnks zati.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...