TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

nak join!!!
dah lama tak join segmen dari BA..

BANNER BEN ASHAARI


okay!
nak start nih!!

name teman Nadirah..
teman asal Tanjong Malim..
kome tau kan teman asal negeri mana??
teman 1 geng dengan si usop, si abi dengan si usin..
pak jabit pon satu kampung dengan teman jugak!!!

buat mase ni teman dok johor ler..
sambung belajor..
dekat sekudai nun..
tu yang teman dapat join Vlog Sedenak aritu..
sedap benor masakan si CMG tu..
raya nanti teman nak tojah lagi boleh??
hehehe..

Blog yang teman gemor bebenor nyinggah??
teman ikut suke hati teman jer nak nyinggoh mane..
kalau HOT tajuknyer..
teman rajin lah tojah!!

kalau nak tau jugak..
selalu teman rajin tojah si ujang tu..
teman gemor bace karya dia..

teman paling tak suke tojah blog yang berat benor saiznyer..
payah teman nak me'loading'..
habis band monyet teman nanti..
SENOK!!

Impian teman lah kan..
teman teringin jugak jadi macam si Ben10 tu..
MELETOP kan..


p/s: kome nak join jugak??
g tojah je blog si ben tu..
klik banner atas nun..


8 comments:

~~ytazzizzaty~~ said...

zaty pnah duduk tg.malim gak dulu....kt tmn universiti.......

~~ytazzizzaty~~ said...

zaty pnah duduk tg.malim gak dulu....kt tmn universiti.......

NadiRah said...

izzati:yeke..
sekarang duduk mana???

Ujang9897 said...

hihi.., malu pulak baca entri ni..=)

thanks

NadiRah said...

ujang: ehehe..
malu jugak sebab budak kuat kentut baca..huhu~

Mirull Ibnu Azman said...

org perak! meh la singgah.. hehe

http://iammorecomplexthanyouthink.blogspot.com/

aida4eva said...

geng la kita ni. org perak jugak! :)

sy follow la geng perak ni. ley g gathering dekat2 perak nanti-nanti kan. hehe. salam perkenalan :)

jom g rumah aida plak :)

http://aida4eva.blogspot.com

Faztee Danisha said...

geng perk..br nk jenguk sini..slm ziarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...