TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, March 23, 2011

PERJALANAN SEORANG MAHASISWA/MAHASISWI

salam semua..
hari ni memang penat sangat2..
kelas penuh..
tambahan pulak dengan amali yang memenatkan..

balik bilik je terus tumbang dekat katil..
kaki dah 'hang' atau pon 'jem' perisa blueberry..
seyes lenguh..

nak kuar makan malam pon tak larat..
nad hanya mampu kirim kat member..
suruh tolong tapaukan..

tapi bile dah penat sangat..
perut yang kosong pon tak rasa lapar..

tepat pukul 12.24 pagi..
risau pulak tak makan malam lagi..
takut lah kalau gastrik..
taknak!!!!
nanti banyak pantang larangnya..
jadi nad pon bukalah bungkusan makanan yang di tapau tadi..


kosong jer kan..
huhu..

kalau kat rumah..
penuh lauk2 lain..

p/s: bersyukurlah dengan nikmat Allah bagi..
kat negara2 miskin tu..
banyak lagi tak dapat makan tau!!!


4 comments:

cik pulau said...

fuyyoo!!! lewatnya makan..
lalala~

Sunah Mohammad said...

alamak, lapar la pulak...........>_<

logorithm said...

Bab makan nih I tak memilih. Kat rumah I lah yang selalu menghabiskan saki-baki lauk. Tak suka membazir makanan.

Qaseh dalia adelia said...

sedap je nasi goreng tu ..bersyukur2 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...