TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, March 27, 2011

JUNKO ( BLOG MELAYU FRUSTASI ) SOMBONG GILA!!!

Blog Melayu Frustasi


semalam..
nad pergi pesta konvo ke 46 di UTM..
jalan2..
terserempak dengan si Junko..
nad pandang jer dia..
dia buat dek~ jer..

geram!!!
nad pon duduk sebelah dia..
dia wat donno jer..
apa punya blogger da...

nad pon kuarkan phone..
nak tangkap gambar dia..
nak dijadikan bukti..
nad memang jumpe junko..
si bapak berudu...
atau nama lainnya..
JUNK FOOD...

dia datang dengan tunang dia..
tunang dia baju pink..
dia??
bogel!!!
ish!!!
x senonohnya junko!!!!

ni gambar mereka...


si junko yang bogel..
ish!!!
simpang~


tunang junko..
eh,kat bawah tunang ko tu sape pulak??
junko II ke???


12 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

Wahahahaha..kuang ajak!..hahhaha..lawak giler!..Kat bawah tue abg ipar aku daa..hahahahaha..Giler budak itik nie!..Boleh oulak dia dok ingat katak tue aku!

NadiRah said...

junko: ahahaha!!!
oh,abg tunang ko ek??
pandai ko buat aksi stunt skang..
siap gayut2 kat tali..
hahahha!!!

mia.lia said...

hahaha..tekene sudahh

NadiRah said...

mia: hihihi..
asyik terkena je kome ni..
ish3..
huhuhu~

Syafie Bin Abdullah said...

ok aku dah follow
jom layari blog saya yg mengandungi info tentang buku dan majalah utk memudahkan korang membuat perancangan dan penilaian sblm membeli buku.
http://orderbookonline.blogspot.com

NadiRah said...

syafie: thnks.. =)

aimi shahida said...

suke entry ni
klaka kot.
hahahah

NadiRah said...

aimi: kih3..
entry sengal..huhu

syaimz said...

haha,sengal giler!
rupanya patung KATAK! hahahaha

NadiRah said...

syaim: asik tertipu je ko ek..
kih3..

Fizalinolie said...

hahahhaa... Padan muka Junko el-hida.., sapa suruh sombong. Hehehe, tapi.... Patung tu comel lah macam Junko eh-hida... hehehe.

NadiRah said...

fiza: huhuhu..tulah..
sombong kan! huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...