TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, December 10, 2010

yeyehhh!!!! dapAt AWARD!!

arini aku dpt award lah!!!!

syukur ke hadrat ilahi...
1st sekali aku nk ucapkan terima kasih kat blogger2 yg support aku..
mak... lup u so much!!
walaupon mak slalu bebel2 kat iya pasal asik bukak mende alah ni jer kn...
kat kwn2 aku yg bg support...
lup uolls!!!

ahahhaha!!!
cmni ke perasaan org 1st time dpt award???
aish!!!!
wat malu jer aku nih...

thnks dekat elyn
sebab telah men'tag' blog aku untuk dapatkan award nih...

nih award nyer....



huh..layak ke aku dpt blog CANTIK dan menarik..??

wahhh!!! suke dpt award..!!!

sebelum ambik award nih kene jwb soalan2 ek??
okay2!!!

nih sooooalan2 nyer....

1. apakah pandangan awak terhadap cik bulat?
jwpn time sekolah: rahsia~
jwpn skang: cumel!!! pinky2..girly2....hehehe

2. kenangan manis dalam hidup awak?
jwpn time sekolah : rahsia~
jwpan skang: kenangan time makan manis2 cam cokelat dan eskem...hehehe

3. kenangan pahit dalam hidup awak?
jwpn time sekolah : rahsia~
jwpn skang : kngan time kene makan peria masa masok explorace..
pahit lah 2 kn3??hehehe

4. adakah awak sudah berpuas hati dengan kehidupan awak sekarang?
jwpn time sekolah : rahsia~
jwpn skang: alhamdulillah...segalanya berjalan dengan baik...
(wahh!!! terasa baik sekejap)

5. sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi..
jwpn time sekolah : rahsia~
jwpan skang: suami, anak2, dan keluarga bahagia..
( wahhh!!! sudah berfikiran matang..hahhahah!!! )

6. tag 10 org untuk menerima award ini..
jwpn time sekolah : xnk!! aku nk berjaya sorg2..hahahha!!

eh3!! x boleh!!
aku tag yer...blogger2 yg follow dorg lg, sila2 lah follow yer..

2. wunny
3. kayyea
5. ridoma

byk lagi...tp memandangkan monkeyband aku jd snailband..
aku sempat tag 5 org je..
maaf.. >.<

kpd2 blogger yg aku tag nih..
sory..aku x dpt nk gtau direct tros kat blog korg...
monkeyband aku x mampu!!! huk3!!
sadis!!!

so, korg bace lah entry aku ni yer...
maka dengan itu, korg tau lah aku tag name korg
untuk anugerah nih...
hehehe..

p/s : jgn lupe..
vote aku dekat BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010...
VOTE 179
kih3...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...