TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, December 12, 2010

AkU TAK JUMPA!!!!!



banyaknya aku publish story hari nih!!
nak lepaskan gian kat *blog* aku nih gamaknya..
sudah lama aku tak dapat puaskan diri dengan meng'online'kan diri dengan kencang..
hahaahahah!!!!

aku nak bagitau nih...
aku bukan apa..
ish3!! segan nak cakap...
aku budak baru belajar..
tapi nak complain2 lak kan..
ish3!!!



takpelah...nak bagitau jugak!!!
kalau tak, sampai bila aku nak pendam???
huk3...

tadi aku ber'blogwalking'...
terjah dari 1 blog ke 1 blog...
banyak blog2 yang aku nampak cumel dan menarik entry2 beliau...
aku pon berhajat nak follow...

tapi.......
warghhh!!!!!



kenapa aku x nampak button FOLLOWER kat blog dy???
aku yang sengal x nampak ke???
or sebab terlampau banyak sangat *labuci* kat blog dy???
sampai aku x perasan???

ada gak yang ter'sembunyi'...
aku kena carik pulak kan...
aish!!! tak pasal2 aku x jadi follow beliau...

aku tau ramai blogger2 yang hebat2 ilmu IT..
tapi aku yang sengal nih x berapa faham dengan ape yang korang buat..
huk3...
yer2...salah aku...
pasal buta IT..
sob3....

kepada blogger2 yang terasa tu..
aku mintak maaf..
jangan lah korang 'sembunyi2' cmni...
aku penat nak 'cari2'...
huhuhu.....

p/s : saya budak baru belajar.....
jangan lupa VOTE 179 di sini...
hahahhaha!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...