TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, December 24, 2010

sEmaKin CumeL seteLah beRgeLar aRtis...

hyppe!!!!
entry kali nih...
nak bezakan muka dulu dan sekarang..
muka aku???
opss!!
i bukan artis lah uolls...!
hehehe...

haritu..
aku ternampak la gambar KAZA DEGAWAN..
time muda2 dulu..
hemsem dowh!!


lain sangat dengan sekarang..
sekarang pon hemsem jugak..
ececece...
nak cover balik...
hahahha...

disebabkan aku ternampak perbezaan yang amat ketara tuh..
aku pon nak buat entry pasal perbezaan
mula2 jadi artis dan sekarang nih...

okay!!!
jom ushar artis2 lain....
layan...
zaassss~~~


teringat zaman2 dak sekolah rendah dulu...
pinjam CD member..
layan lagu New Boyz..
SEJARAH MUNGKIN BERULANG..
MERAUNG..
LUKAMU LUKAKU JUA..
smpai sekarang still layan...
melalak kat bilik..
buat suara ala2 sengau gitu...
hehehhe....


semakin hemsem lah abag tomok...
suara semakin sedap....!!!
ehehhehe..


uit!!!
siapakah ini???
inilah ELLA dan AWIE..
aku dah lahir ke time ni yer...??
hehehhe....
kalo time nie bulan 5 tahun 1989
aku x lahir lagi...
hehehhe...


sekarang...
wahhh!!!
glemer uuu.....


erk..
ni x bape dulu lah..
sory yer..
hehehe


santekkk nyer....


today was a fairytale....
ha!!
siti tengah nynyi lagu nih lah...
erk...
time ni lagu ni x kuar lagi yer..
okay2...
"selamat...pengantin baru...lalalala..."


uh!!!
ala2 arab pulak tengok mata kak siti...


cepat2!!!
carik!!!
mana abang pejal kite??


huarghhh!!!!
awak peminat saya!!!!
eh!!!
saya peminat kamu...!!
lup u pejal tahir...
eh, faizal tahir....
diriku telah HANYUT dengan lagu2 kamu....


taddd!!!
cumelnye kamu dulu2...


aizat!!!
lup u jugak...
suke lagu sungai lui...
teringat time budak2...
jadi player angklung sekolah...
hehehhe


p/s : gambar aku dulu dan sekarang nak letak x yer??


5 comments:

Zara Irhan Affendi said...

kaza dulu cam putih tapi skrg dah gelap pulak kan? hehehe..

tieha ismail said...

yeah tomok ! wink2 ~~~

NadiRah said...

zara : hahaha...
sejak jadi degawan lah tu...hehe

NadiRah said...

tieha : jom!! nynyi lagu meraung!!
pastikan suara sengau okay!!
hehehehe

Aku Ibu Muda said...

rajin nye dik kamu compile kan..hihi..btw, perubahan wajah siring dgn usia :)

Nak hadiah Beads Blouse? Jom Join GiveAway ni

Entry Terkini:

Ragam Keluarga Inchik Moza -

Bila kakak pakai baju melayu

Dunia Aku Ibu Muda - Orang lain pon nak smayang jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...