TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, December 12, 2010

AgAk2 BiLa kitA bOLeh CoupLe??

hye uolls...
( gaye ala2 nyah okay!! )

baru2 nih aku dijemput untuk join contest baru nih...
CONTEST SAAT PERTAMA BERSAMA CINTA HATI...
yang telah dibawakan khas oleh cikwawacomell..

sape2 yang dah berpunya dan nk join contest tuh sila2 lah klik kat atas tu yer...

maaf lah yer cik wawa...saya x dapat join...
sebab..saya SINGLE lagi..
uh!!! promote ke aku nih??
TIDAK!!!!
aku just nak bagitau jer....
ha???
abes nape besarkan word single 2???
ups!!! x berniat pon!!!
wekekeke!!!

aku bajet nak masok...
tapi leh x CHENTA HATI aku tu MAK aku??
anak2 buah aku ker...
tapi memandangkan kene ceritakan pasal dating sume...
aku memang confirm ar x dpt join!!!
dish!!!

mane bakal laki aku ha???
saya nak cakap something ngan kamu...
saya nak bagi note nih...



uhhh!!! wiwiwiw...
saya malu....~

p/s : jgn lupe yer... 179...hahahha!!!




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...