TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, December 15, 2010

COVER YOUR AURAT CAMPAIGN | SHOW YOUR SUPPORT!

paling latest!!
aku join kempen pulak weh...
hehehe..

kempen ni menarik!!
aku suke!!
banner dy pon cantik dan cumel..
taddaa!!!



aku sokong giler2 kempen nih!!

okay2!!
pandangan aku tentang menutup aurat ni yer...

menutup aurat ni adalah wajib..
bukan cenderung kepada wanita sahaja..
tapi lelaki pon..
Allah dah perintahkan hukum menutup aurat pada kadar yang ditetapkan..
tapi sekarang nih, semakin diabaikan..
sebenarnya, golongan wanita x tau pon masing2 punya sifat menggoda..
bukan dari segi pemakaian sahaja..
malah dari segi fizikal..
secara luaran..
cara percakapan, lenggok tubuh..
dan banyak lagi..

jadi, golongan lelaki ni ada berbagai peringkat kedudukan nafsunya..
ada yang mudah tergoda, dan ada jugak yang kuat imannya..
so, ini diwajarkan kita kaum perempuan untuk menutup aurat..
kerana dapat menundukkan nafsu lelaki..
dan jangan lupa...
hukum menutup aurat ni adalah wajib...

okay, itu jer kot..
panjang2 macam ceramah pulak nanti..hehehe

saya tag sumer blogger2 yang terbaca entry nih yer..
jom ramai2 support kempen nih..
yang nak join, sila klik banner tu yer...

4 comments:

asyfiqaz said...

thanks for supporting ye semua!
semoga usaha kecil kita semua ni diberkati Allah =)

NadiRah said...

no hal lah..
betol3..amin... =)

Nadhirah said...

Salam. nice entri. sokong kempen ni.

NadiRah said...

nadhirah jgn lupe join.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...