TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, December 7, 2010

HePpy BesDay TaNjer AcHik...

heppy besday tanjer....
*tanjer*
nama manja untuk ank buah aku...
means manjer..
hehehe...

5 disember 2010..
genap Nur 'Adani Kaisah berumur 2 tahun...
semoga jadi anak yang solehah tau tanjer...

nih muke 'Adani...


termenung ape tu tanjer??
nk mndi sungai lagi yer walaupon dh gigil2....
hehehee...


ni time raye haji...
'Adani jelir lidah pasal x dpt duet raye...
wekkkk!!!
p/s : tanjer tau gulung lidah...hihihi


layan facebook jap yer...
hehe...
maap...meja bersepah sket...huhu

ni kek besday dy...


asal gmbr kek nih asik senget jer..aish!!!
geram dh..
lantak lah..

emm........
name ade skli 3 org..
pasal smbot besday akak2 aku jugak..
akak sulung n kedua...
iaitu pd 21 dan 28 november...
actly, 5 dicember besday 'adani dan abg aku..
iaitu ank ketiga mak aku..

tp dy s dpt dtg smbot skali..
pasal dy kat ganu..
so,hanya 3G kek dan nynyian semngat lagu Heppy Besday je dpt kami lakukan...

kalo korg perasan, besday adik bradik aku dekat2...
yg 3 org ke ats je ar..
ank 1st, 21 nov, ank kedua 28 nov & ank ketiga 5 dicember..
gap seminggu2 jer..
terer mak aku...
kih3...

p/s : maap tau..achik x belikn hadiah...
hanya kucupan syg utk tanjer...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...