TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, December 13, 2010

aWaRd daRi eN Loqman Hakim

wehhh!!!
aku dapat award lagi ar..
kali nih dari eN loqman hakim..

tadaaa!!!



thanks yer Loqman...
uh, boleh ke aku pnggil loqman??
cam dah kamceng plak kan..
lantak ar...
dy x marah aku kot..

huhu...
owh, kene jawab soalan yer cik loqman??
okay2..
3 jer?? sikit sangat...ehehe.

soalan2nyer...

1. apakah pandangan anda tentang blog catatan Loqman Hakim??
jwpn time sekolah: rahsia~
jwpn skrang: entry menarik..kemas..x byk sangat 'labuci'..hehehe

2. boleh ceritakan sedikit tentang kamu?
jwpn time sekolah: rahsia~
jwpn skrang: blog aku ceritakan hal ehwal aku..
bukan aku jer..
yang berada disekililing aku jugak...
rajin2 silalah datang sini selalu yer..
hehehe...

3. tujuan utama anda berblog?
jwpn time sekolah : rahsia~
jwpan sekarang: 1st sekali tujuan aku untuk catatkan apa2 yang menarik yang aku tau..
catatan harian aku untuk jadikan kenangan..
tapi makin lama aku berblog, rasa seronok pulak semakin tambah kenalan..
huhuhu...

okay en Loqman..
saya dah siap!
sila jenguk2 yer... 
hehehe...

p/s: kepada sape2 yang x vote aku lagi..
sila VOTE 179 di sini..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...