TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, August 26, 2011

MAKE UP GIGI ANDA SEMPENA AIDILFITRI




lagi beberapa hari je nak sambut Hari Raya..
semua dah beli??
baju? tudung?songkok?


ha...
sempena nak menyambut hari raya nih..
apa kata kome cuba benda nih...


Makeup gigi...


teeth art tatoo



teeth art tattoo


macam mana???
bling2 tak??


wah...
kalau kome cuba nih, pasti pagi raya anda bersinar2...
senyum seindah suria gitu...


yang nak pergi raya umah bakal mak mentua tu...
cubalah makeup gigi kome..
kompom..
 kalo tak mak mentua pengsan...
mungkin anda yang dipengsankan...
hehehehe....












p/s : kalau time raya, makan biskut2 raya..
lagi2 yang coklat2 tu...
macam mana lah rupa gigi tu nanti yer...
terselit2 ke???
huhuhuhu


18 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

mak mentua terus reject lah jwpnya ..;P

sergeant keroro said...

hehe, terus kawen hari tu jugak :P

IQ = Iez Qis said...

erkkk~~ coklat atau lada terselit celah ggi pun da malu tahap gaban nih kan plak nak make up ggi~~ tak bley..tak bley~~

Saiazuan said...

pakai gigi palsu je la.. huhu

SoLy SoLicious said...

hahaha..ade pulak makeup gigi..haha..

Farhan Hanif said...

gunalah sensodyne untuk make up gi..eh untuk gigi sensitif...hahah

Nizam Ijam said...

hantu gigi..hehe

ZWAN SABRI said...

Raya nanti cadang nak letak bling2 kat gigi.. nanti dari jauh orang dah nampak.. HAHA


MySuaraBlog: Golongan Apakah Kita?

Dzarief Zuhdi said...

Nie kalau hantu kakak murtabak yang pakai, konferm org tak takut dah.. bling2 gitu..haha

Nurul Mazni said...

hahaha.. mekap gigi?? terbaiklah idea. tak pernah cuba lagi.. ngeh2...

cik aida said...

hahahha..

kalo make up gg..
konpem owang x nak dtg berayer...hohohohoho...

sleeping_maniac90 said...

kalo make up gg, konpom glemer i dr retis hahaha

iela_fadila alias said...

haha,malu nak senyum ! :D

msredcheesecake said...

mesti sepamjang hari tu asik tersengeh je...hheee...tengah makan ketupat pun sengeh...

selamat hari raya maaf zahir batin

Qaseh dalia adelia said...

hihi nnt kena gelak ..
selamat hari raya nadd

cik pulau said...

adehhh..
gigi pun nak kena make up ke nad oii..

Mohd Azrul Aziim said...

Kecik sgt la tulisan tu, lepas ni letak teddy bear, baru semua orang nampak..cuma xboleh tutup mulut je. HEHE

Gen2Merah said...

gigi yang cantik.. salam lebaran di hari kemerdekaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...