TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, August 3, 2011

TAHNIAH PELAJAR UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA!!!! ANDA MEMANG ANNOYING ( MENJENGKELKAN )





ish3....
tajuk entry je dah rasa benggang...
kenapa anda memalukan Nad dan pelajar UTM yang lain???



tadi Nad jalan2 kat alam maya...
terjumpa entry ini...



dekat situ gambar2 pelajar UTM semua memang menjengkelkan..
ish3....




tak percaya tengok jom...



























paling giler annoying...



ish3 syaimz.....
udoh ghupe tok kadi gatal dah Nad nengok...
hahahaha!!!!!




ha!!!!
anda memang musuh saya keroro...
nyampah tengok muka alien nih...
kih3



ni wakil perempuan pulak...
budak UTM lah nih...





nak karate naga atas tu ke IQ????
yang ni tak bape annoying...
ni ala2 cutiying...
hahahha....


kalau nak tau..
IQ lah buatkan header untuk Nanad...
hehehe...





TAHNIAH!!!!
sebab anda semua pemenang Contest Senyum Paling Annoying...



untunglah menang~












p/s: kome rasa cam nak kerat 18 dorang tak???
pergi kerat kat komen bawah...
hehehe



12 comments:

Mr. Uzair said...

ish2 nad. tunjuk gambar2 jin ni buat apa. menakutkan budak2 yang baru nak daftar degree bulan 9 ni. HAHA

syaimz said...

OH-EM-GEE...tak tahu pulak aku ni., haha...

aiman said...

aiyo gambo.. hahahaha

Nur Afiqka said...

hahahaha....mmg terbaik dr ladang la muke korg...hahaha~

sergeant keroro said...

haha, musuh sejati. keh3

shafiqabdshukor said...

ABIS LA..
KONFEM RAMAI YG X MO MASOK UTM..
HEHEHEHE

younotme said...

adeiyh.

siti kektus said...

haha. takut pulak nak masuk tido tengok dorang senyum. :p

Dzarief Zuhdi said...

erm.. lepas nie saham2 budak2 UTM naik mendadak la.. haha

Ecah Ecot said...

haha..nasib la mereke....gile annoying..sbb tu la i xmo wt muke2 mcm ni..ade je itik t'kedek2 nk pomote nnt...hahaha

paan kowt said...

nad....
yg gurl annoying tuh
member coz aku tau....
hahah....
dier xder la annoying sngt....
hahah...
dier mesti bangga dpt menang contest awk neh...

fatin syahirah :) said...

haha. muka syaim gila takleh blah -.-' haha. macam nak hempuk jek muka dia. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...