TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, August 8, 2011

HOI BUDAK!!! KO NAK LAWAN DENGAN AKU EK??



ehem2...

oit!!!!!




Nad dah jumpa budak yang berani lawan dengan Nad!!!!
hamboi2~




NaNad dah ada MUSUH baru selain dia...


tapi musuh yang ini spesel sket..
eh, banyak sepeselnya......
sebab Nad akan tolong promote blog dia...


meh jenguk musuh Nad meh...











macam mana nak jadi musuh Nad???
tulah..
kome taknak baca entry Nad cari musuh kat sini....














p/s : keroro suruh Nad buat tajuk entry "SAYA BERMUSUH DENGAN..."
tapi...
Nad peduli hape!!!!
ini blog saya okay!!!
hahahahha!!



12 comments:

Dzarief Zuhdi said...

untungla fatin.. musuh ngan retiss.. ~~~

NadiRah said...

dzarief:

dh lame kenal fatin ke???

Freaky said...

wuahaha kasi iframe.. cool

paan kowt said...

jahat itik tuh

sergeant keroro said...

siap iframe lagi tu, keh3 XD

aiman said...

hehe.. untung la bermusuh dgn retiss..

ZWAN SABRI said...

kalau cenggitu, nak bemusuh ngan Nad jugaklah.. barula Nad promote blog zwan yang hina nii.. HEHE

fatin syahirah :) said...

awww. haha, musuh saya orang femess :D keh keh

DZARIEF JANGAN NAK DENGKI :P haha

peNulis SeNjA said...

nk gak musuh ngan itik

cik pulau said...

belom sempat pun carik musuh..
kaunter pencarian dah tutup.. hahha

IkhAnif said...

sronok kalau bermusuh ngan nad nie..dapat dipromotekan blog free-free..hehehehe..:p

Dzarief Zuhdi said...

x la.. kenal kat blog jugak.. dia slalu mai komen kat blog.. ngeh ngeh


<---lambat jawab.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...