TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, August 1, 2011

UNTUNGLAH ADA BANNER FLASH DAN DOODLE




salam semua....
siapa sini ada banner flash dan doodle???
untunglah kome dah ada...



Nad bukan apa....
cuma nak bagitahu kepada kome2 yang tak ada banner flash dan doodle tu..
silalah jeles pada Nad...



sebab Nad baru jer menang GA dari Cik Dil....






dah2..
jangan jeles lama2..
nanti jiwa anda merana di bulan ramadhan nih..
hehehe...


Alhamdulillah...
rahmat bulan ramadhan...
thanks Cik Dil!!!!

! Kerana Manisnya Epal











p/s : mesti ramai yang komen..
"untunglah...."
kita tengok nanti...
hihihi



14 comments:

sergeant keroro said...

errrr... nad budak bertuah, asyik menang GA jek.

rugilah orang lain~

Dzarief Zuhdi said...

apesal nad jer slalu menang.. ish.. bertuah sungguh itik yg sekor nie.. haha

untungla ~~
untungla ~~

NadiRah said...

keroro :


ahahahha!!!
dan2 ayat "untunglah.." xde..
kih3

NadiRah said...

Dzarief :


hehee...
rezeki di tgn tuhan...

erk, bulan pose ni ayat nad baik2 plak yer...hihihi

ɀʉɱʁɩ said...

untunglah..:D

||aLeaSaRa|| said...

nak komen juga "uweiiiii untungnya sis!!!jeles...jeles tau!

p/s-->selamat berpuasa ye.huhu tak reti lukis doodle yg macam patung comel rusia ni.reti lukis pun pakai photoscape je,nk try jugak lukis guna photoshop he3....

aiman said...

kesian orang lain.

G3-lina said...

tak rugi la.. haha~ tuka ayat sikit.. aishh.. rezeki ramadhan la katekn..

GaRy™ said...

wah... nad... ajar la jampi sket2.. asyik2 nad je menang... untung la~.. ^^"

udin said...

peh! cayala.. rezeki ramadhan kan.. hehehe.. ^^,

Salam Ramadhan dari udin~ :)

cik kumbang said...

best giler...*jeles2*

syaimz said...

untunglaaa~

Bitter said...

untunglaaa..HAHA!

fatin syahirah :) said...

asyik menang jek. mana aci -.-' haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...