TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Saturday, August 6, 2011

TEKNIK KEJUTKAN KANAK-KANAK BANGUN SAHUR



salam..
hari ini kita belajar teknik atau cara-cara nak kejutkan anak-anak kecil bangun sahur yer...






Danish..
bukan rupa sebenar...
pemain tegar GAME.......... ( betol ke ayat?? )


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ayah danish : danish..bangun..

danish : zzZZZzzzz.......

ayah danish : danish..bangun...ayah ada game baru...

danish : ( berdesup bangun dengan muka segar )


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

makan sahur...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


selepas sahur


danish : achik..tadi danish tidur..lepas tu dengar ayah cakap ada game baru...

achik ( nanad ) : yeke..rupanya danish mimpi ke???

danish : tak lah...betul2 lah..

achik : blur~

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


danish : ayah...mana game baru??

ayah danish : (ketawa comel )

achik : tadi dia cakap abang kata ada game baru...

ayah danish : tu lah...abang terpaksa guna tektik tu..baru dia nak bangun...tengok tadi laju je dia bangun..tiap2 hari abang kena download game baru...

achik : habis tu sebulan puasa..sebulan lah download game baru???

ayah danish : tau takpe..

LOL..



Danish sebok bermain game baru selepas sahur..
haish!!!



11 comments:

My Name is Mar said...

Ha-ha-ha:D
Macam tu lah plak....
LOL..

Ibuku seorang STALKER

Dzarief Zuhdi said...

ish2.. danish2.. nanti besar nnt ble la jadi gamer profesional..

Bella Bell said...

hahahhaa.. macam tu pun ada ea.. hehhe!!~

sergeant keroro said...

haha, boleh ajak jadi geng ni. kita lawan nanad.

musuh tetap musuh =P

Freaky said...

haha dasat benor tuu.. dengar game baru terus segar mata

shafiqabdshukor said...

sakit la ko nak download game je keje nnt..
hehehehe

Qaseh dalia adelia said...

sedap eskem tu .. huk2

ngeee budak2 kena bg upah ..

cik zaza said...

jadi satu keje lak setiap hari dwnload game baru.hehe

GaRy™ said...

hahahahaha.... kaki game macam gary gak.. XP

CintaZulaikha said...

bebudak mmg cenggitu..LOL

fatin syahirah :) said...

haha. budak budak pantang je. senang je percaya :D hehe, dah besar gedabak ni, naik kebal dah. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...