TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, August 19, 2011

BENCI AMAN WAN!




tadi jalan2 masuk Youtube...
buka vlog dari aman wan..
siyes sume best..
lawak2 sume...


tapi ada satu Vlog nih..
buat Nad benci dia kejap...
nak tau kenapa???


tengok Vlog nih...

KUATKAN VOLUME ANDA..
SEBAB SUARA AMAN WAN SANGAT ROMATIK..





dah tau kenapa????
benci dia jugak tak?
hehe...






p/s : kalau tak tau kenapa sila komen kat bawah...
cakap "saya nggak ngertiin..."


14 comments:

GaRy™ said...

saya nggak ngertiin...
line internet lembab la nad.. tak lepas load~.. T^T

Luqeem™ said...

sy enggak erti jgak..
mngapahan sih..

Farhan Hanif said...

hahha....baulu je pon...tinggal separuh pon masih simpan kat peti sejuk...

L said...

kene block laa. huhu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

sekadar hiburan
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/sekadar-hiburan.html

Citarasa Rinduan said...

hehehhehehehe...

sleeping_maniac90 said...

sy ngak ngertiin
intrnt cm siput barbie hahahaha

NadiRah said...

@Farhan Hanif

bukan pasal bahulu lah... -.-

NadiRah said...

@Citarasa Rinduan

kak ayu paham ke...??? huhuhu

Ecah Ecot said...

sbb nad mcm dlm tu kan?kan?wahahaha

Ecah Ecot said...

sbb nad mcm dlm tu kan?kan?wahahaha

NadiRah said...

@Ecah Ecot

bukan2...bukan sebab tu~ haish...huk3

Dzarief Zuhdi said...

wunggak ku pahem.. ape mender nyer Nad??

Aman Wan said...

Ngapain gitu.. saya ngak ngertiin jua dong.. Y__Y

cik pulau said...

hahahhaa....
kan dia da datang.

mesti dia carik nama dia kat google..
pastu keluar entry nad ni.. tu yg dia tau. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...