TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, August 15, 2011

SAYA PANDAI BUAT DOODLE DODOL JUGAK OKAY!!!




haish....
ramai betul buat dodol2 sekarang yer...
hari tu MUSUH buat dodol untuk Nad...
perisa durian katanya...
sebab kuning kan...


ini ha dodol untuk Nad dari Fatin si penjahat...






ha!!!!!
comel kan3???
fatin cakap huduh..
tapi Nad rasa comel...
macam budak 5 tahun melukis...
hahahaha...



okay!!!!
semalam Nad pon testing2 buat dodol...
untuk orang2 yang terpilih...
menggunakan random.org
hahahaha...




ha!!!!
yang ini untuk Fatin si Penjahat...






dan ini untuk Dzarief si ultraman...





wowowowowow~
teruja tak tengok bakat Nad????














p/s : siapa puji cantik...
Nad buat dodol stobery untuk anda...
hahahaha....



23 comments:

Panggil aku Han said...

hahah...itik tu comel...

NadiRah said...

@Panggil aku Han

ala...
itik tu bukan nad buat..
xpelah..anda tersingkir..huhuhu

Farhan Hanif said...

cantik...dah puji dah....haha

NadiRah said...

@Farhan Hanif

tahniah~
anda bakal menerima dodol senget...
hoyeahhhh

sergeant keroro said...

tak cantik, HAHA

NadiRah said...

@sergeant keroro

anda terlalu jujur..
BENCI....

Luqeem™ said...

tak cntik, tak comel, tp HENSEM!

hahaha..nak satu! XD

nurul asyikin(kak chik) said...

kak cik pun nk gak,,,haha muka xmalu

Ecah Ecot said...

CANTIK!haa..buatkn la....hehe

NadiRah said...

@Luqeem™

hahahha!
okay.....paling kacak nad buat nnt...

NadiRah said...

@nurul asyikin(kak chik)

baik kak chik...huhuhu

NadiRah said...

@Ecah Ecot

mestilah nad buat tok ecah...
heheheh

Dzarief Zuhdi said...

oi.. aper la.. awat atrmen tuh macam sewel jer?? misai tak cukur, siap ada taik lalat gih.. hahahaha..

NadiRah said...

@Dzarief Zuhdi

nampk sexy sket ade taik lalat..huhuhu

Dzarief Zuhdi said...

seksa ja aku tengok.. haha

NadiRah said...

@Dzarief Zuhdi

haha...
mmg khas tok ko tu...huhuhu

sleeping_maniac90 said...

cntik dodolnye.. (terpksa puji)
mwaahahahaha

Alia Ramley said...

hahaha.. lawa betul doddle itik tue..

cik kumbang said...

haha...
klakar btl nad nie...
ok la tu baru berjinak2...
da lma2 nnt kompem melatops lahss...
yg pasti gmbar itik tu ttp comey ehe :D

wan zuliyana is apel said...

eh nad! CANTIKNYEEEEE!!!
*puji berniat. kehkehkeh

Anyyss Shuhaimi said...

comel2!! kih3.

boleh order doodle or dodol kat cni? :p

fatin syahirah :) said...

haha. ittew budak 5 tahun. wakakaka., senget lah ittew punya dodol yang bagi kat nad. hoho


ehh, orang berdodol, dia pun berdodol jugak. hehe.

ambik ye dodol ni. thank you nad :)
WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

siti kektus said...

mata dia kemain berpusing. haha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...