TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Friday, August 12, 2011

MeNgaji + KetAwa.. ampun YA ALLAH..



entry aku mlm nih...
lain sikit...

cmni...
td, after maghrib..
aku dan mak aku mengaji..
mak aku semak aku..
aku semak mak aku..

aku pkai tudung, tapi lengan baju aku ni pendek..
so, aku pon ambik lah kain pelikat..
then,tutup bahu aku ngan kain pelikat 2..

dpt bygkan x cane??
ala..yang macam siti selalu buat tu...
pakai selendang kat tangan tu..

ha, jumpe pon gambar..



cam misha omar pakai selendang nih..
tutup bahu dan tangan lah tu kan...

kay2, sambong balik...

aku ngan mak aku pon ngaji lah kan...
tbe2 anak2 buah aku join same mengaji..
selalunya liat bila suruh..
tp bila dah aku ngan mak aku ngaji dorg rase best kot ngaji ramai2..
sbb tuh dorg join same...

tp aku pelik...
asal ank buah aku yg pompuan nih sebok ambik seimut kan..
x pasal2 dy wat cmni...



hahahhaha!!!!
dah nk tiru acik dy plak kn..
aku pon tnye...
"asal kakak pakai selimut ni???
acik pakai ni sbb bj acik lengan pendek lah.."

dy pon membalas,
"bj kakak pon lengan pendek.."

okay!!!
aku pon diam & terus ngaji..
time mak aku semak aku ngaji..
tibe2 mak aku cam pelik jer...
cam tahan ketawa kan..

aku pon, bertambah pelik & pandang depan...
nmpk sorg lagi ank buah aku ngaji..
wahhh!!!
bagus2...

aku ase semacam & toleh skali lagi...
rupe2nye dy pon dah ikot same....





adoi!!!!!!!!!!!!!
aku dah x tahan n terus ketawa.....
x henti2 sampai sakit perut aku dah...
aish!!!!

bila aku nk benti,
mak aku bantai gelak lg..
then smpai budak2 ni pelik....

dorg pon tnye,
"nape gelak???"

mak aku pon jwb..
"nenek tersalah baca..."

dorg pon diam...
kami bantai gelak lagi...

tibe2 ank buah aku yg laki tu ckp..
"mana boleh gelak masa mengaji..
berdosa oh..."



aku & mak aku pon senyum2 dan tahan gelak jer...
adeh!!!!!
lawak tol....!!!













p/s : yg ni watak sampingan jer..
penyibok...
huhuhuuh..........



ni entry lama sebonarnyo..
huhuhu





4 comments:

Aizuddin said...

ceh...ngah ngaji smpt lg 2 snap gmbr...

NadiRah said...

lepas ngaji da..dorg yg x abes lg..

kay yea said...

comel ank2 buah nadirah~

NadiRah said...

huhu..thnks..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...