TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, August 3, 2011

BLOGGER SUNAH MUHAMMAD BERTUNANG!







oh her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining..
her hair, her hair falls perfectly without her trying..
( ringtone enset )




Nanad : hello....

kak Sunah : Assalamualaikum..

Nanad : Waalaikumsalam..

kak Sunah : Nad, akak nak bertunang dah...

Nanad : ha?? bila??


tuuuuttttttttttttttttttt.......................
panggilan terputus...







erk...
Nad mimpi kak Sunah nak bertunang???
kenapa ye?
maksudnya memang kak Sunah nak bertunang dah ke???










p/s : mainan tidur?
atau ada maksud disebalik mimpi???



32 comments:

aDisH.sHidA said...

akak pun pernah mimpi sunah dah bertunang..bukan akan bertunang...INI DAH BERTUNANG huhuhuhu

NadiRah said...

kak shida :

pelik lah..
knpe mimpi kak sunah tibe2..
huk3....

Ecah Ecot said...

smoge mimpi nad jadi kenyataan..hehe....boleh mkn nsik minyak kak sunah nnt..lalala

Cik Asma BLuppy said...

semoga jd kenyataan la ye..

aiman said...

semoga jadi kenyataan..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

eh..bukan ke kak sunah dh btunang?

NadiRah said...

Khumaera : erk...
mane de... nad xtau pon... -.-

Qaseh dalia adelia said...

hehe qaseh pun mintak maaf lama xdtg .. tu lah xtau , t qaseh letak lam bloglist gak ye ..

sunah tu tak lama dah tu nak kawen sebab nanti dia akan bosan dgn berblog hahaks.. larikkk

Hans said...

mainan tidur
ekekeke

ijatkomeng said...

tandenye bkn kak sunah y betunang...tp nanad mungkin...mungkin la...

Sunah Sakura said...

erkkkkkkkkkkkk budakkkk! adehhhh~ nebesss i bacaa entri ni... ahahahha~

ZWAN SABRI said...

ntah2 ini petanda yang Nad yang nak betunang kowt.. HEHE

MySuaraBlog: Sila Duduk Rapat2, JANGAN Duduk Renggang2

sergeant keroro said...

hehe, tak lama lagi kak sunah nak kawin terus tu :p

NadiRah said...

ijat, zwan, keroro :

erk...x memasal kata nad lak nak tunang..
huhuhuhuhu

NadiRah said...

kak sunah :

hahhaaha!!!
tau pon nebes..
nad pon xtau nape tiba2 mimpi camni..
agak2 apa ye mksud tu??
hehehehe

Isteri Encek Bard said...

mudah-mudahan

My Name is Mar said...

Alamatnya otw lah tu..
Ha-ha-ha:D

Aku seorang CASANOVA

٠ νįяussмįLє ٠ said...

Assalamualaikum. . . .sy nak beri nasihat juga amaran. Jaga kongsi kisah mimpi kita..BAHAYA !! Sebab org yang pertama yang awk ceritakn dan di takbir mimpi awk dengan bukan2 itu bahaya walaupn dia bergurau, sbb ada kisah dulu2 sampai perut dia pecah. JADI SEBALIKNYA JIKA MAHU KETAHUI MAKSUD MIMPI ELOKLAH BERTANYA PADA PAKAR TAFSIR MIMPI (USTAZ) YG MEMANG BPNGALAMAN DALAM MENTAFSIR MIMPI. . Sekian wasalam. . . www.virussmile.blogspot.com

٠ νįяussмįLє ٠ said...

*jangan*

mynameismy said...

tak lame lg lettew..... hehe

Munna said...

dtg dari blog sunah..

wat gempak je kan...hihi doa jgk tu =)

Iffah Afeefah said...

yeah nak mimpikan jugak la

moga jadi kenyataan haha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ooooo...mimpi rupa2nya,,.,,,

Cik Sara said...

Hahaha...
Kak sunah bakal bertunang agaknya tu nad.. Tak lama je lagi.. sabaq naa.. hahaha..

K.sunah, adik-adik dah menunggu tu..=D

Luqeem™ said...

hehe..mendalam ni..x lama lg la tu..

Ujang9897 said...

masing2 mimpi blogger ni..hihi

Sunah Sakura said...

hurmm..entah lah nad.. yang pasti, mimpi mainan tido... dan mimpi juga adalah petunjuk dari Allah serta bisikan dari syaitan...

yang penting, letakkan semuanya pada Allah...pergantungan kita pada Allah bukan pada mimpi yang diceritakan pada orang lain... :)

GaRy™ said...

hahahaha... mimpi ke ni???...

logorithm said...

Ini bermaksud Cik Sunah barangkali sedang tercari-cari cinta. Barangkali Cik Sunah ada merasa sedikit kekosongan di dalam dirinya yang perlu diisi.

Eceh memandai jer I tafsir mimpi. :-p



Terbaru dari Logokoko:

[U] Hutang Puasa

[U] MRT Logo Contest:  Hadiah Utama = RM10,000!

[U] PM = Prime Minister = Menteri Perdana

aimaniman said...

alhamdulillah kalu mimpi jd kenyataan... perkara baik pada bulan baik kan?... suka baca & masuk blog sunah sbb cute aaa... blog adik pun akak masuk dr blog dia... pun lagi cantik... dan berinformasi

aimaniman said...

alhamdulillah kalu mimpi jd kenyataan... perkara baik pada bulan baik kan?... suka baca & masuk blog sunah sbb cute aaa... blog adik pun akak masuk dr blog dia... pun lagi cantik... dan berinformasi

fatin syahirah :) said...

haha. tah tah diri sendiri asyik fikir pasal tunang sebelum tidur tak ? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...