TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, August 2, 2011

BUSINESS WOMAN ( GIRL ) - MURTABAK SPECIAL!




Murtabak!!! Murtabak!!!!
Ayam ada, daging ada...sardin pon ada....!!


gambar dari MR Google


apa???
nak murtabak itik??
maaf2!!!!
yang itu tak ada!



OMG!!!!
bermula 1 Ramadhan Nad mula bekerja di Bazaar Ramadhan...
ohhohohh....
dapat jugak duit poket..
untuk bayar duit monkeyband nanti...
hehehe...



banyak story nak cerita sebenarnya..
tapi tak sempat nak snap2 gambar...
jejaka2 kacak terlalu ramai datang untuk beli MURTABAK special..
hahahaha!!!





nak bagitahu itu jer..
Nad dah tak jadi suri rumah dah...
sekarang jadi wanita bekerjaya...
hahahaha...









p/s : abang2 UPSI, POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH, dan abang2 PROTON...
singgah gerai murtabak yer...
no 44!!!

eh, makcik2 yang mempunyai anak teruna pon boleh datang...
hahahaha!!!!


agak2 Bro Framestone tadi datang tak bazaar Tanjong Malim??
huhu



8 comments:

sergeant keroro said...

eleh, patut kena ada itik spesel murtabak :P

NadiRah said...

keroro :


hahahha!!! ade ke org nak beli??
huhuhu..
kalau ada anak2 itik nad kat sidebar terpaksa menjadi korban..
huhuhu

ZWAN SABRI said...

Amboih Nad, mengucap nad, mengucap.. bulan posa nii.. kawal nafsu.. kawal mata naa.. HAHA

MySuaraBlog: Senyumlah Sikit

NadiRah said...

Zwan :

astaghfirullah...
niat dah melencong tadi..
terima kasih ingtkan..huhuhuhu

ishiko said...

kemaenn.. masyukk tu ^^

aiman said...

haha.. sy pun nak kerja kat bazaar..

Dzarief Zuhdi said...

untungla retiss jual murtabak.. mesti laku kan.. hehe

fatin syahirah :) said...

haha. best keje dari duk rumah saja saja kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...