TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, July 4, 2011

CHEF NADIRAH : RESIPI SOSEJ GULUNG BERKEJU

resipi simple giler...
untuk sarapan punya...
khas untuk anak2 resipi nih...


haritu kakak NaNad buat..
sosej gulung rangup..
tapi cam tak berapa best..
Nad suruh akak tambah cheese kat dalam...


memandangkan nak beli cheese leceh nak potong2..
Nad suruh akak beli chesdale jer...
hohohoh...
tibai ar....


bahan-bahan:

bahan2 ikut bilangan porsi yer...

1. roti gardenia
2. telur
3. sosej
4. chesdale
5. serbuk roti


Langkah-langkah

1. letakkan cheesedale dan sosej atas roti
2. gulungkan roti yang telah diisi sosej dan cheese
3. salutkan roti dengan telur
4. gaulkan bersama serbuk roti
5. goreng sehingga warna keemasan
6. hidangkan bersama minuman panas





okay siap!!!!
mudah kan..
ini khas untuk orang2 malas macam Nad...
hehehe...




ups!! sory....
dah makan separuh baru teringat nak tangkap gambar..
tu agak selekeh di situ...
hahahha...


nafsu nak makan membuak2 sangat..
huhuhu...


SEDAP GILER~



p/s : yang penting anak2 dapat isi perut sebelum pergi sekolah kan3...
erk..Nad anak tekak baru ada....



8 comments:

Freaky said...

nampak sangat sedap =_=

Ecah Ecot said...

oi.oi. org pose nih..haha

fRaMe+LenSeS said...

nampak macam sangat sedap.. wahhhh.. weee. :)

sergeant keroro said...

nad suka buat kero lapor, memang musuh sejati. haha XD

waN Mohd Salim said...

laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr den

Sunah Sakura said...

baru akak perasan..dua orang budak kecik punya blog... nad dengan katek.. sama je feelnya kalo baca... ahahahahhaha...

okehhhh, komen entri lak.. ermmm, boleh cuba ni nanti~~~ :p tapi takde telur lak kat umah.. T_T

syaimz said...

thankyou oh nad sebab buatkan aku satu (:

Taufan Bin Ribut said...

aduh terus lapa...masak kan plzzz ^_^


Entri terkini : 10 sebab kenape saye sayang awak ^_^
Ebtri sebelum :entri ni aku taip dalam keadaan separa normal.
Watch my video song!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...