TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, July 5, 2011

RUMAH CARDBOARD BAGI PELARIAN DAN MANGSA BENCANA ALAM

memandangkan kat jepun sekarang kerap dilanda bencana..
maka berlakulah inovasi kat sana..
cerdik betol...



layan jer gambar...


Carboard-Shelter


nak bawak g camping pon okay nih..


cardboard-shelter1

yang belah kiri tu bukan toilet yer..
tapi tempat salin pakaian...


cardboard-shelter3


siap ada ala2 almari baju tu...







p/s : tak tau nak pesan apa..
huhuhu




10 comments:

sergeant keroro said...

yeke?? kreatif tol XD

p/s : tapi lau hujan camne?

NadiRah said...

KATAK: HA!! TU LAH P/S YG BAGUS!!! HUHU

alif haris said...

alhmdllah negara kita kurag bncana alam .. huhu ..klu tak tinggal dlm kotak la alamatnya

Citarasa Rinduan said...

Nak satu..
nak boh itik kuning.
hahahhaha

lari!!

cik pulau said...

fullamak....
gempak habes...

Sunah Sakura said...

menarik! leh beli satu... tapi kalo ujan tak ke basah?

logorithm said...

Budak-budak Architecture UTM memang wajib kena buat projek macam nih masa 1st Year yang dikenali sebagai projek 'Shelter'.

[U] GIVEAWAY: EqbalZack's fan page LOGO!

[13PG] Logorithm's Wordless Wednesday #4

[13SX] Jangan kau tipu aku!

ayanuts said...

glerrr pandai btl jepun...

Подтверждаю said...

as salam,..
rumah kadboard kalis air ni..hehe. ada jua kat e bay ;)

menarik ;)
kalau malaysia ada rumah ni, haha~
orang kata gila

=_=

Mr. Uzair said...

comel gila. HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...