TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, July 7, 2011

MULUT ITIK, KO BAJET KO COMEL??

hehehehe...
adakah entry hasad dengki yang akan dipost oleh NaNad...????



OMG!!!!
OMG!!!!



erk...
awak...
awak jangan lah tangkap gambar macam mulut itik tu...
bagi saya tak sesuai lah..
sebab mulut tu awak saja je buat2 macam itik kan???
padahal mulut awak cantik walau takyah buat macam itik..
kenapa awak buat macam mulut itik???



oh!!!
awak saje nak ngitik ITIK KUNING saya yer???
hish!!!!!!!
baik awak hentikan semua nih...



awak post ala2 model sambil buat mulut itik...
pastu tag semua kawan2 awak...
kenapa nak tunjuk2 mulut itik awak tu??
supaya dorang puji2???






OMG!!!!
Kassim, mulut u memang itik sangat...
kalah ITIK KUNING yang BERSIH tu tau tak!!!!!
memang kiut miut lagi maniisssss habissss!!!!



kome nak dipuji macam ni ke???


cuba kome tangkap gambar macam ni pulak...





eh..macam mulut ayam pulak...


ha!!!!
macam ni pulak....






ada yang berani lawan????






16 comments:

syaimz said...

haha...nad sorang je boleh buat camtu. syaimz tak boleh. haha

sergeant keroro said...

meh katak nak lawan mulut itik tu!! haha xD

p/s : syaimz, mulut itik tu je yang bersih :P

azrijohan said...

ohh emmm geee

gila la wehhh

no 2...seramm



jom baca

MOST WANTED!

http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/most-wanted-celebrity-by-fbi.html

aimie amalina said...

pehhhh..hhahhaa..okeh..nnti wat contest sape ble wat mulut itik ye,kikiki.tap ramai beno owg skrg pose nk wat mulut itik ..nak wat canne..mulut deme kan.kiki


p/s: saya blogger utm+owg peghok juge..kiki =)

Acik said...

eeee .. takot la tengok gambar ke2 tu ...

..cik gugu.. said...

hahaha lau ade owg buat mlut kat aq cm tu,aku terus sangkut hanger..

cik pulau said...

Errkk..
nad ni memang la..
entri kasi orang gelak sakan.. hahaha

waN Mohd Salim said...

alamak takut tengok mulot .. lari

dyla ^_^ said...

hahaa!lawak la entri ni..mulut itik..byk budak2 skank bgmbr bt pos mulut itik.x cye cr kat fb..^_^

siti kektus said...

ikat jugak kang mulut2 ni, :p

GaRy™ said...

hahaha.... dah baca ssampai 2-3 kali.... x paham tujuan entri ni... marah?.. kritik?..hahahahahaha.. blur seketika~

Cik Asma BLuppy said...

muncung nye mulut itik ni... huhu

Sembang Kemas said...

ko jeles ea diorang amik trademark ko kan?ahhaha

Dzarief Zuhdi said...

itik tergugat tuh.. smua orang nak tiru gaya mulut itik dia..ahaha

[sutera kasih] said...

itik femes dh skrg sbb gaya senyuman itik, manusia pun dh ikut2 hehe

ayanuts said...

he..he..seram glerr tgk mulut itik dkt ats ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...