TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Tuesday, July 26, 2011

DIA BUAT SAYA MENANGIS TERESAK-ESAK





sebab dia Nad tidur lewat...
Nad tidur pukul 5.30 pagi tau....
menangis teresak2 dengan kisah sedih dia....



kisah hidup Tengku Aqilah dengan Tengku Ryan...





seyes...
best giler cite nih...



merembes air hidung Nad sekali...
bengkak2 mata nanges...
tacing wooo....



Nad memang minat giler baca Novel...
tapi NOVEL CINTA jer...
hehehe...



bila dah kat UTM novel diharamkan!!!!
nanti assignment entah kemana...
asyik merembes je air hidung nanti...
roomate pon takot nanti tengah2 malam dengar puteri buluh betung nangis...
hehehehe...



ish!!!!
tak sabar nak tunggu Movie Ombak Rindu ni keluar...




filem adaptasi dari Novel Ombak Rindu








p/s : DR FADZILAH KAMSAH cakap orang yang suka baca Novel ni mempunyai sifat yang penyayang dan romantik.....

Untunglah bakal laki NANAD....
lalalalala~



13 comments:

anNa katoka said...

ingatkan mendelah.ghupenye novel je. -.-

iela_fadila alias said...

ila xsuka baca novel tapi tetap romantika jugak,hihiihh *pji diri

wah..xsabar jugak !
nasib baik skrg da bnyak adptasi novel,ley la rasa apa yg org lain da bc..hehe

dik non said...

nad..dik non dah tuka pop up window for the comment column..hiks..dik non pon x sabar nak tunggu cite ombak rindu tu..masa dik non taw yang cite tu da nak difilemkan..dik non gigih pinjam novel tu kat kwn dik non and habiskan baca...now dik non da hafal setiap inci cite tu..tinggal nk tunggu movie je..hihi..jom tgk sesame..1 disember kan??

NadiRah said...

dik non :

yeke??
nad tak tau lak 1 disember..
wahhh!!!!
mst tonton nih!!!

Dzarief Zuhdi said...

untungla.. sapa la laki nas kan..hehe
Lisa belakon...yeahhh

NadiRah said...

Dzarief :

Nas tu sape????
untunglah kekasih hati berlakon cite nih..
sygnya watak dia watak hitam..
huk3

IkhAnif said...

laa..tajuk bukan maen..tetapi terbaek arr nad..^_^

NadiRah said...

Ikhanif :

hihihi...
layan novel gak??
huhuhu

aiman said...

nice2.. layan jugak novel2 ni.. novel cintan cintun best jugak.. novel thriller pun best.. novel pembangunan jiwa pun layan~

Xplorasi said...

kite sama nad~!!

sergeant keroro said...

lisa!!! hehe :P

p/s : syaim, ni ko kan?

Dzarief Zuhdi said...

eh.. silap taip.. NAD ler..hehe.. dtg komen lagi..
<---kominisia

ayanuts said...

ni msti kaki novel ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...