TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, July 10, 2011

Cerita ku di Bulan Ramadhan

Santai Bersama BEN ASHAARI


Nad join!!!
hehehehe...


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


dulu time bulan pose mak suka buat air soya..
pastu masuk dalam peti sejuk untuk berbuka....
time bulan pose Nad rutin main tu tetap ada...
main tengah2 hari pulak tu...



Nad main pon ada time rehat tau...
agak2 dah penat kami berhenti dan balik rumah masing2....



selalunya balik2 memang terus teguk air lah kan..
tapi Nad dah terbiasa walaupon bulan puasa..
tak leh tahan...
buka2 peti ais jer...
nampak air nih.....






wahhhh!!!!!
time tu memang tak teringat puasa ke tak...
terus Nad teguk...
memang jeling kiri kanan sebelum teguk..
takot kantoi...



Alhamdulillah...
segar bila dapat teguk air soya sejuk tu...






macam gambar ni lah muka nad..
segar je kan...


okay!!!!
sambung main guli!!!!!



perangai tu terbawak2 sampai puasa akhir..
kiranya Nad tak pernah puasa penuh lah...
tapi tak ada yang tau...
time tu sekolah rendah..
hohohohoh....





p/s : sory..
bandwidth yang semakin teruk..
membataskan Nad blogwalking...







8 comments:

Hamba Ilahi said...

jahat jugak ya..

hehe.


er, bagi la dia mandi..

kesian tengok..


hehe..

jom baca... bersih 2.0: siapa yang taksub sebenarnya

:)

Freaky said...

haha lepas minum jadi bertenaga pastu sambung main. haha nakal ye

aimie amalina said...

kerana soya aku begini..kiki


http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

syaimz said...

nanti puasa kang...penuh tak? HAHA

Dzarief Zuhdi said...

owh.. patut la suwoh aku minum air soya tadi.. caitt.. haiya ini itik arr.. banyak nakal punyer.. repot JPJ..

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, lawaklah Nad nii.. Lani dok bwat lagutu lagi x? HAHA

Sunah Sakura said...

tengok air soya ni rasa lapar pulak...

Подтверждаю said...

as salam.
haha~ nad, nad..nakal juga nad masa kecik2

=p

blogwalking? takpe. buat mana yang termampu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...