TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Sunday, July 3, 2011

BLOG BERSIH

salam semua...
erk...
memandangkan Negara tengah dilanda isu BERSIH kan...




tak pasal2 blog KUNING nih terlibat dalam fenomena tidak sihat nih...
hehehehe...



kalau pakai baju kuning pon kena tangkap yer??
kalau pakai profile picture kuning???





hahahaha....



erk..
macam  mana dengan Blog Itik Kuning???





kak Sunah!!!!
Nad tak nanges...
air hingus je merembes..
hahahaha...



perghhh...
kalau kena tangkap mesti jadi top blog KUNING ni kan..
siap masuk berita UTAMA lagi..
kalah blog abg BEBEN...
hahahaha



okay....
memang takkan jadi..
sebab blog ni TAK BERSIH pon..
penuh dengan taik itik yang cirit-birit tu...
cayaq!!!
bak kata orang kedah....
hahaha...



apa2 pon..
Itik Kuning bangga...
sebab warna itik nih berjaya menggegarkan Negara...
hahahahahaah!!!!




p/s : erk..jangan boikot blog ni yer...
huhuhu




12 comments:

Chegu Zubir said...

ala.kena tangkap masuk ISA je...hehehe

jom join
Aktiviti : "Jalan-Jalan Blog"

NadiRah said...

chegu zubir: kak sunah kene masuk ISA yer sebab profile picture kuning..hahahha

sergeant keroro said...

hahaha, blog ni kuning.

so, tak bersih sebab ada hitam jugak.

taik itik :P

NadiRah said...

keroro: huarghh!!!
JAHAT KATAK JAHAT!!!

cik pulau said...

Ahahaha..
lawak r nad..
nak report la camni..
blog itik kuning terlibat..
sebab semuanya kuning.. kih3

Sunah Sakura said...

ahahahhahahhahahhah! profile pic akak ditangkapppp!!! cepat bayar royalti!!!

Freaky said...

haha blog ni banyak kuning.. tangkap !! :D

Miscellaneous Smiles said...

tangkap tangkapp..~~

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

sape pemilik blog ni..?? baik ngaku... heee~

alif haris said...

hahah ..kuning blog nih .. abes la polis cari~ kih3

~ Alya Danisya ~ said...

melawat itik..

:-) said...

Seminar pengurusan kewangan dan hartanah di Dewan MCA Jalan Ampang pd 17 Julai 2011.

http://www.tiketbfc.com/ketammerah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...