TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, July 20, 2011

PENCUCI MUKA YANG SANGAT EFFECTIVE




Anda hodoh??
sering diketawakan oleh rakan2???




jika dulu anda sering dihina dan diejek...???






kini tidak lagi.....




gunakan produk ini....








Photoshop cleanser....!!!



anda akan merasai kelainnannya dalam masa 5 minit sahaja....



TEstimony:




Halimah Jonggang 5 minit sebelum penggunaan...







selepas 5 minit penggunaan Photoshop Cleanser..






jika dulu anda dicaci??

selepas 5 minit penggunaan dunia anda berubah serta merta...





pasti beratur jejaka2 kacak yang ingin membuat temujanji dengan anda....




tunggu apalagi????
dapatkan Photoshop Cleanser di Guardian, Watsons atau Farmasi berdekatan rumah anda...



ingin menjadi Agen jualan Photoshop Cleanser???

hubungi talian bebas tol kami...
1300-400-500



ingin lihat testimony lain???
kunjungi laman web kami...
www.bebekkuning.combi.my





16 comments:

syaimz said...

haha, iklan ni memang tak boleh belah! taknak beli taknak beli! haha

sergeant keroro said...

taknak beli. musuh takleh sokong, haha XD

CintaZulaikha said...

hakhakhakhakhakhak...hadoiyaiii...

Farhanah Mokthar said...

haha.\nak jadi ajen bole?

NadiRah said...

Farhanah : kol lah talian bebas tol tu...
lg ramai lagi bagus..
produk ni dah cecah box opis kat negara barat..huhuh

Dzarief Zuhdi said...

aiya.. ini produk ada kelulusan jakim ngan jpj tak?? klu x dak x mao bli..

cik kumbang said...

hahaha...klakar la nad...
pencuci muka paling hebat abad ini...muahaha~

NadiRah said...

Dzarief :

jakim ada..
jpj x dak..awatnya??? laju sangat ka keberkesanannya??
sampai kena ada lesen had laju..huhu

NadiRah said...

cik kumbang:

hhehehhee...
mesti cuba tau!!! huhu

Azie Azman said...

haha..gile kreatif..
=DD
suke2!

NadiRah said...

Azie :

tenkiu2.. ^^

Mr Daha said...

Hahahaha... aku gelak guling2 baca entry ni.. best2.. =D

NadiRah said...

Daha : tenkiu2... ^^

Ezad Skytech said...

haha...produk ni macam tak selamat je digunakan..hee~

aimie amalina said...

ahhahaha..adoiii...dah lame cr pencuci muke ni..huhu

shafiqabdshukor said...

hahahahaha..
mane nak beli ni..
ak rasa ak pon bley wat produk ni..
pki cs5 plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...