TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Thursday, July 28, 2011

SAYA SOKONG HARIMAU MALAYA! ( HITAM KUNING )




wahh!!!!
terasa bahang World Cup lah...
malam ini, harimau mengaum di Stadium Bukit Jalil..
dekat Facebook semua status pasal MALAYSIA MENENTANG SINGAPURA...
 dan gambar profile semua hitam kuning....



kome sokong Harimau Malaya dan Blog ni yer...???
alalalala...
terharu sangat!!!!
soooo gula2!!! ( so sweets ) <---- bagi yang tak faham bahasa melayu...
hehe....


malam ni jom pakat pakai jersey Malaysia...
Nad pon ada jersey Malaysia tau...
ni gambar Nad pakai jersey....





















Nad siap MENGAUM lagi tau~







p/s : tak ada pon orang ajak Nad tengok bola kat stadium pon...
hurm~


eh, terasa macam masuk blog Harimau Malaya tak??? 
uhuhuhuhu



9 comments:

Freaky said...

yeahh gud luck malaysia. buat terbaik malam ni

Dzarief Zuhdi said...

Nad !!.. Wuu.. Baru nak pakai gambar tuh dalam entry.. x per la.. sob2..

Go tigers go itik

sergeant keroro said...

musuh cilok gambar awek gua, kasi panas tol. haha XD

Citarasa Rinduan said...

cantiknya nad

hahahahah

lisa..
go harimau... go2x

Farhanah Mokthar said...

cik nad sebijik cam lisa surirumah yo. haha. hidop Malaysia :)

msredcheesecake said...

Go tiger go tiger!!!! Nak menang malam ni....

Bro ahmad said...

hmm kecewa sob sob

cik pulau said...

hamboi..
malam tadi diorang pakai biru la..

luke said...

Harimau Malaya da best.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...