TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, July 4, 2011

KISAH BENAR : MELAMAR KEKASIH MENGGUNAKAN NOVEL HARRY POTTER

Salam semua..
erk, tips cinta pulak??
tadi jadi chef..
hahahaha...



kisah benar..
dari negara mana tak tau lah...
awek tu kipas susah mati Harry Potter...
jadi kekasih awek tu hadiahkan awek tu Novel Harry Potter...




sebelum buka buku tu biasa jer nampak kan..
bila awek tu buka..
ha!!!
ada beberapa muka surat yang di gunting kat bahagian tengah buku...
kat tempat tu lah ada ruangan khas ala2 kotak je nampak..
lelaki tu letak cincin perkahwinan kat situ...






nampak tak mukasurat yang dah digunting tu???
dia campak mana muka surat tu???





dijadikan bunga...
owhh!!!!!
so manis!!!!



p/s : Manis tak cerita ini???



16 comments:

adamainaa said...

very nice. haha !

Ecah Ecot said...

wah..pandai die pilih chapter..the unbreakable vow..huhu

Cik Rose Cute said...

hahaha...comel gitu...jom! join komen and follow

http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/07/segmen-jom-follow-dan-komen.html

sergeant keroro said...

sweet nye XD

taknak buat camtu kat nad, haha :P

NadiRah said...

adamaina: ^^ manis kan3??

NadiRah said...

ecah : huhuhu..mestilah part chapter yg ada kne mengena...huhu

NadiRah said...

cik rose : nad dh join.. ^^

NadiRah said...

keroro: hahah!!!
katak mmg xkn buat kat musuh...
nnt Mr Duck yg buatkan..
lalalala~

NadiRah said...

keroro: hahah!!!
katak mmg xkn buat kat musuh...
nnt Mr Duck yg buatkan..
lalalala~

NadiRah said...

keroro: hahah!!!
katak mmg xkn buat kat musuh...
nnt Mr Duck yg buatkan..
lalalala~

Bigdaddyz said...

peh! tak larat nak buat...hehe

shahjiehan said...

blog ni bahaya... heeee...!~

kuning2

syaimz said...

awww~ so sweeet... nak buatlah camni~

GaRy™ said...

okeh... lelaki tuh sangat x bermoral... kenapa buku harry potter lak jadi mangsa???~... pakai la buku teks ke.. huuuu..... huuu.....

emeera asnary said...

tertanya tanya gak mana hilang, upenye jd bunga ! cayalahhhh, i Like ! <3

Подтверждаю said...

as salam..
wah! uniknya! pakcik suka

;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...