TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Wednesday, February 2, 2011

SSS - JoM BiKin KoNseRt oLeH BeN AsHaaRi

BEN ASHAARI

segmen lagi..
aish!!
giler segmen betul aku ni..
hahhaha!!

tukang buat segmen pon orang biasa..
aish!!
giler buat segmen betul orang ni..

ups!!!
nehi3!!!
hum too pyar karenge..
(saya bergurau jer..)
hehehe..

hyppe!!
my name is NaNad KoiraLa...
(bajet nama ala2 artis hot)

actually ar..
saya nak buat konsert tau..
ha???
sore cam langau??
hamboi3!!!
i cili mulut u nanti tau!!
jage lah...
u, i tak kasi masuk konsert letup2 i tau!!!!!!
NAHAS u!!!

ops!!
sory3...
tadi i terkasar dekat pengkeji i tu,,
uolls peminat i kan3???

okay2..kite sambung okay!!

i nak konsert i nanti tema ala2 GARDEN SEAFOOD gitu...
buat dekat tepi kebun getah jer...
tak kisah lah kebun sapa2..
kalau ada yang nak sponsor kebun getah bapak kome..
contact i okay!!

harga tiket tak mahal pon..
free je untuk peminat2 i..
untuk pengkeji i...
i tak bagi jejak langsung okay!!!
bau getah dari kebun tu pon i tak nak kasi lekat kat pengkeji2 i tu..

tapi untuk follower2 i..
i yang bagi duit kat dorang..
sebab sudi dengar nyanyian sumbang i..

tapi dengan syarat...!!!
kalau i nyanyi lagu sedih, kome mesti nangis macam mati kucing..
kalau i nyanyi lagu jiwang...
muka mahu berubah jadi jambu tau!!!
okay!!!
deal???

kata2 aluan i nak buat sebelum start konsert..
i ajar peminat2 i nyanyi lagu ni..

"NaNad!!! KoiRaLa!!! Bergabung!! Meletuuupp!!! tuuppp!!!"

pastikan kome nyanyi ikut rentak lagu adam dan stacy tau!!

sasaran penonton yang hadir mestilah juta2..
kalau muat lah kebun getah pihak yang nak sponsor..
tapi paling kurang dalam 10k jer...

gambar i beraksi nanti camni lah...


meletupp!! tupp!! tupp!!! kan???

lagu2 yang i nak nyayikan nanti..
mestilah lagu yang uolls sume suke dengar..
ni senarai list..

*Lukaku lukaku saja*
*Menggigil tuBuh ini*
*akU buKan MakciK mu*
*suKe Hati maHu Maki*
*jAngaN2 Kau MenoLak ciNtaku*
*meMOri DauN sireH*
*Bakar saJa BantaL busuKmu*
*BenGonG*
*JejaKa Melayu*
*siapa Mahu Bermadu*

actually...
lagu2 tu sume hasil penulisan Nanad Koirala..
hope uolls suka sangat..
dan undi masuk AJL tahun depan tau!!

nanti Nanad nak jemput M.Daud Kilau..
suka tengok beliau punyer lenggok..
"OHOHOI!!!!"

last sekali..
untuk lagu penutup..
i nak dendangkan lagu 

AKU MINAT GILER NANAD KOIRALA..

sebab i nak peminat2 i sumer setia menyokong nanad dalam industri seni nih..
thnks uolls..
muah3!!!

sebelum i beransur pulang..
trademark i untuk uolls peminat2 i camni..

"Ups!!! i Love U"
(baca gaya paling gedik sekali)

fuh!!!
penatnya bila habis 1 konsert letup2 kan..

hah???
duit apa???
i buat konsert free lah..
untuk follower i yang bayar dorang suruh datang..
nak guna camna..
i yang berhutang PTPTN adalah...

jahat lah soalan u ni..
aish!!!
tak suka!!!

okay lah!!
nak fikir konsert seterusnya..
kat mana pulak yer???

p/s: nak join???tekan muka abg ben kat ats..hehe


18 comments:

...love cokelatcake... said...

xpenah aku tgk ko segedik ni dowh...!

NadiRah said...

hahhhaha!!!
mengong giler nanad koirala tu..hahahha!!!

...love cokelatcake... said...

sengal la..haha

NadiRah said...

hahaha!! malu doh bile ko cakap gedik tu..wakakakakakka!!!!

ⒸⒾⓀ ⓏⓄⓂⒷⒾⒺ said...

hik3... u lg over tau.. wat badan dasat2 mcm tu.. excited nak datang... heee

NadiRah said...

zombie : hahaha!!!
baru ramai peminat i dtg..huhu

AZRUL AZMI said...

hahaha...
tak tahan betul lagu tu...
kalu ada betul2 mesti melatop2 lagu tu.....

bun said...

hahahha

memang terhibur :)

NadiRah said...

azrul : ahahha!!
nanti Nanad koirala buat album single kay!!
hihihihi~

NadiRah said...

bun: wahh!!!
nanad koirala dah de peminat!!!
tenkiu3!! hihihi

nur said...

aksi betul gambo tu..
Jemput ke:ALL IN ONE

NadiRah said...

nur: well!!!
arits top..
hahahha~

al_hakim said...

kene dtg tengok ni..huu

NadiRah said...

hakim: ahahah!!
untuk follower nad, dibayar tau..
hahah!!

sissyira said...

salam pagi khamis =)

sabojelah..hehe

NadiRah said...

sisyira: selamat pg..=)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahahaha.. :D

NadiRah said...

fifiey : thnks sebab ketawa..
heheh =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...