TabuNg derMa Anak YatiM

Jemput Baca! :)

Monday, February 21, 2011

CoNteSt KaMi PoSe CoMey...

warghhh!!!!
cepat2!!!
tarikh tutup nak dekat!!!

sebenarnya aku dah lama di tag oleh Lovecokelat untuk join contest ni..
tapi memandangkan tak jumpe2 lagi picture yang aku rasa comey..
aku rilek dulu...
sedar tak sedar, nak expired dah...

contest ni ha!!!!


hadiahnya....
sangat dahsyat!!!!

ni dia..


giler kan???
sape lagi nak bagi kome hadiah ni??
amni jer yang sudi tau tak!!!

aku taruhkan pose bajet comey aku yang ni...
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

comey kan3???
cakap lah comey...!
huhuu...

carik2!!!
mana si NaNad??

NaNad join contest ni sebab.....
nad nk iphone tuh!!!!!
(memang tulus hati menjawab)
kih3

aku nak tag...


cepat2 tekan banner kuat2!!!!

Tarikh tutup 25 FEB 2011!!!!


6 comments:

al_hakim said...

haha..masyeh tah akim nad..mmg ade niat pun nak gune iphone tu..tapi..tapi..tak de gambar comey!

Sunah Mohammad said...

haha! apekah enchek ben pon kene tag? tak aci, kalo die join n letak gambo awek blogger, terus menang weh! :pppp

akak da join da ni dear...hehehe..

NadiRah said...

hakim: cepat carik gmbr comel!!! huhuhu

NadiRah said...

sunah: haha!!! tak tau nak tag sape lg..kih3
harap2 dia tak join..
kang kalah plak nad..kih3

amny.. said...

thnx joinn...

btw,cumey..=D

best of luck k..;DD

NadiRah said...

amny: okay!!! semoga nad menang!!
hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...